hoe haal ik simpel en goedkoop veel pk's uit mn t4

Alles over motortuning van je Volvo. Houd er rekening mee dat door tuning van je Volvo elke aanspraak op garantie van de dealer of Volvo AB vervalt. Richtlijnen van Volvo zijn hier zeer strikt over.
eXite
4th Gear member

Lachgas, ja dat is wel een goede optie als je niet meer dan 50km hard rijdt per jaar ;) Kost trouwens ook al snel 500 euro voor een kitje en dan hebben we het nog niet over de totale destructie van je motorblok en alles wat er omheen zit.
Volvo S40 1.6D MY 2005
Volvo S40 T5 BSR MY 2005
PeeJay
4th Gear member

eXite schreef:Lachgas, ja dat is wel een goede optie als je niet meer dan 50km hard rijdt per jaar ;) Kost trouwens ook al snel 500 euro voor een kitje en dan hebben we het nog niet over de totale destructie van je motorblok en alles wat er omheen zit.
Afhankelijk van de hoeveelheid extra vermogen valt dat destructieverhaal reuze mee. Het betrouwbaar zijn staat of valt met de persoon die het installeert en afstelt.

Prijs van een goede kit ligt trouwens boven de 500 euro en het afstellen op een bank is ook niet gratis.

Bij een turbo zou ik sowiezo opteren voor een andere turbo, grotere intercooler, enzovoorts.
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
Volvo S40 MY2012 DRIVe, Ice White, Business Edition Pro, Winter line
Volvo 480 GT Turbo 1995, Paris Blue
Volvo C30 1.6D Sport MY09 BSR, Electric Silver, Season Line, Business Line 1, Bodykit, dual exhaust
J
3rd Gear member

zo, leeft dit draadje weer?
andere hardware (turbo, intercooler) zijn voor de meeste gebruikers toch wel grote ingrepen zowel qua gevolgen als qua financien.

en zoals hierboven al genoemd, de vakkundigheid van de man die hem afstelt is van belang voor het eindresultaat
Black Sheep: There's always one crazy motherfucker in the family
Plaats reactie

Terug naar “Tuning (niet optisch)”