Hallo
Bij mij V40 (1997) zit de hemel bij de voor en achterruit los.
Dit vind ik erg storend want verder ziet de auto er al nieuw uit.
Kent iemand dit probleem en de oplossing..??
Thanks
Hemel V40 zit los
- Maarten
- 5th Gear member
heb het ook.
vorige eigenaar had de microfoon van de carkit tussen de dakhemel gewurmd(bij het voorraam)en daar is de hemel nu ook een beetje gezakt.
valt niet echt heel erg op,tenzij je het weet.
nog andere oplossingen behalve tape?
vorige eigenaar had de microfoon van de carkit tussen de dakhemel gewurmd(bij het voorraam)en daar is de hemel nu ook een beetje gezakt.
valt niet echt heel erg op,tenzij je het weet.
nog andere oplossingen behalve tape?
volvo s40 1.8 aut. '97
volvo v40 1.9D 115pk '03
volvo V50 D5 2007 edition II sport
volvo v40 1.9D 115pk '03
volvo V50 D5 2007 edition II sport
-
- 5th Gear member
Interieurlijm!
-
- 2nd Gear member
Ik heb dit probleem ook. Aan de achterzijde wil ik het met montagelijm / -kit vast gaan zetten. Met behulp van lijmklemmen en wat stukjes hout kan je het mooi laten uitharden. Nadeel is dat de achterklep dan een dagje open moet blijven dus een garage (die ik niet heb) is wel handig.
Aan de voorzijde lijkt me een stuk lastiger, als je het gelijmt kan krijgen, zou je het kunnen klemmen door balkjes tussen voorstoelen (of vloer) en hemel te plaatsen. Gebruik in alle gevallen wel iets van een plank op de hemel om zodoende het gewicht te verdelen en geen afdrukken in je hemel te krijgen.
Aan de voorzijde lijkt me een stuk lastiger, als je het gelijmt kan krijgen, zou je het kunnen klemmen door balkjes tussen voorstoelen (of vloer) en hemel te plaatsen. Gebruik in alle gevallen wel iets van een plank op de hemel om zodoende het gewicht te verdelen en geen afdrukken in je hemel te krijgen.
- General
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Typisch volvo probleempje dus....
Bij komt het boven elke stoel los.
Er hangen echt zakken stof omlaag.
Gelukkig heb ik een ander hemeltje op de kop kunnen tikken, die ik er eerdaags in ga lepelen.
Bij komt het boven elke stoel los.
Er hangen echt zakken stof omlaag.
Gelukkig heb ik een ander hemeltje op de kop kunnen tikken, die ik er eerdaags in ga lepelen.

_________";Some people and performances are beyond words";________