Hulsberry schreef:
Minder is het welbekende tentje achterin (maar dat wist ik dus) en het terugklappen van de voorstoelen als er iemand achterin wil zitten.
Als je wil dat de stoel in de oorspronkelijke positie terugkeert moet je de zetel eerst in zijn geheel terug schuiven (leuning nog niet terugklappen!!) en dan pas met de hendel de leuning terug klappen!
Succes gegarandeerd - je moet het even weten, want zelfs in AutoWeek en zo wordt dit als minpunt genoteerd, terwijl het dat helemaal niet hoeft te zijn!
Het wordt weer lastig, nu is de volvo C30 1.8 sport met RTI verkrijgbaar (ingebouwd).
De car Configurator is aangepast, je kan nu de base selecteren en dan de sport (krijg je korting van 1625 op de base uitvoering of je neemt de Sport + RTI en betaald 1325 euro's bij. Krijg je wat extra optie's en de RTI.
Maar ja e.a. is al besteld en wordt wel lastig om e.a. nu goed te vergelijken.
Dit ter info
Nog niet helemaal compleet Paul.
Komt nog 1245 voor de bodykit bij en 450 voor de dubbele uitlaat
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk. Volvo S40 MY2012 DRIVe, Ice White, Business Edition Pro, Winter line Volvo 480 GT Turbo 1995, Paris Blue Volvo C30 1.6D Sport MY09 BSR, Electric Silver, Season Line, Business Line 1, Bodykit, dual exhaust
Ongelooflijk... toen ik hem bestelde kon je geen enkele optie. Ik had graag een dimmende binnenspiegel en regensensor gehad... maar ik mag niet klagen, dat weet ik.
Groeten Ruud
Volvo C30 1.6D Sport - MY09 - Business Line I - Chameleon Blue - 17"; Spartacus velgen - Off black leder - USB/Ipod - R-Design combi instrument
doet best wel zeer inderdaad als je dat lijstje van Paul ziet.... mijn zit op 31k en alle leuke extra's die er niet meer van af konden, zitten daar wel op :crybaby:
MY09 Volvo C30 1.6d Kinetic - Black Sapphire metallic - 16"; Cordelia - High Performance Audio - Cruise control - Volvo iPod/USB adapter - audiobediening op stuur