Anyway, ik heb er absoluut niet aan hoeven wennen en ik zit er idd met mijn knie tegenaan......tegen de middenconsole he!

Rene68 schreef:Anyway, ik heb er absoluut niet aan hoeven wennen en ik zit er idd met mijn knie tegenaan......tegen de middenconsole he!
volledig mee eens...eddy3 schreef:1uitzondering:de inlegpaneeltjes waar de knoppen van de elektrische raam en spiegelbedieningin gehuisvest zijn(in de deuren),die zien er uit als gerecupereerd materiaal,al de rest is top!!
Tuurlijk niet! Dan duw je op de "klep electrisch openen" knopPaul schreef:Unlocken gebruik je dan toch wel? Als iemand even iets uit je achterbak wilt hebben.
Dat vind ik ook erg irritant, 2 keer aan de klink trekken. Daarom is de auto-lock functie er bij mij ook af.Alchemist schreef:Gebruik de automatische sluiting niet: moet je 2x aan de deurgreep trekken om uit de auto te komen & met gelaagd glas komen ook de hulpdiensten er niet meer in. In steden e.d. dus ff handmatig op slot.
"Onzin verhaal" is natuurlijk wat bot. Iedereen zit anders in een auto. Heb het zelf ook gemerkt, ook een topic over gemaakt http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... denconsole, en heb mede daarom een S60 gekocht in plaats van de nieuwe S40.Mart07 schreef:Onzin verhaal hoor, dat been tegen de middenconsole. Juist niet voor de A6 gegaan vanwege het been irritant tegen de rand. In v70 absoluut geen last van.