Wachten nu dan maar

Tsja, volgens mij werd er net te vroeg iemand wakker vanochtend... Ze zeiden expliciet dat omdat het een witte is, dat de restwaarde daarvan lager was dan welke kleur dan ook, en dat ik daarom per maand meer moet betalen... Kan er niet veel anders van maken... Zeker niet aangezien de andere leasemaatschappij 250 euro per maand meer wilde voor dezelfde autoTMacD schreef:ik vind het een raar verhaal, toen ik mijn offerte aanvraag waren er een aantal standaard kleuren (je kent ze wel de solids) alle metallics waren extra en er waren nog een twee tal premiums - mijn leaseprijs werd uiteindelijk goedkoper doordat ik toch een solid bestelde... niet veel maar zeker niet duurder zoals ik jouw geval
dan maar een Passion Red uitvoering?arnoud. schreef:Tsja, volgens mij werd er net te vroeg iemand wakker vanochtend... Ze zeiden expliciet dat omdat het een witte is, dat de restwaarde daarvan lager was dan welke kleur dan ook, en dat ik daarom per maand meer moet betalen... Kan er niet veel anders van maken... Zeker niet aangezien de andere leasemaatschappij 250 euro per maand meer wilde voor dezelfde autoTMacD schreef:...