Gister nadat we bij de meeting waren geweest zouden we weer naar het hoge noorden rijden,Blijkt dat me Volvo op drie pootjes loopt :s Stationair.
Ik dacht meteen al aan de verdeler kap want daar denk je meestal meteen aan,althans ik dan. Ik had verder geen gereedschap bij mij om de verdelerkap er even af te halen dus ik dacht ach we rijden gewoon mooi door want als je gas geeft dan loopt die wel op 4 cilinders. Dus dat kon weinig kwaad. We zijn veilig en wel thuisgekomen.
Vanochtend (zondag) maar even de verdelerkap eraf gehaald en aanschouw de foto.

Ay! Dat ziet er niet goed uit,De contactpunten zijn volledig op. Dus ik had even een vriend gebeld die mischien nog wel een verdeler kap had liggen. Ik even bellen en hij had er een liggen (niet een nieuwe maar beter dan die van mij) Die hebben we er even opgezet en het was al iets beter.
Dus morgen maar even naar de Volvo dealer en daar even een nieuwe verdelerkap + rotor + kabels halen en er zelf even op monteren en kijken of het dan over is.
En morgen ook maar even de kleppendeksel eraf en even de spelling controleren want mischien blijft een klep ook wel wat open staan. Of een verbrande klep in het ergste geval. Maar ach.. Heb ik weer wat te doen!
Ik hou jullie op de hoogte!