Je hebt ook de (in mijn ogen) mooiste 17 inch velgen die er voor een V50 zijn.
Vind het zelf erg jammer dat ze er niet in een maatje groter zijn
Ik ben er ook wel mee in m'n nopjesfredhead schreef:Weer een prachtplaatje Arnoud
Je hebt ook de (in mijn ogen) mooiste 17 inch velgen die er voor een V50 zijn.
Vind het zelf erg jammer dat ze er niet in een maatje groter zijn
Klopt, deze velgen waren er onder gekomen als 18" wel binnen het budget hadden gepast.rsnhakan schreef:Zijn ze wel, maar dan nog mooier:
Vind dit de 18" Zaurak.
Vind persoonlijk de 17 inch versie mooierrsnhakan schreef:Zijn ze wel, maar dan nog mooier:
Vind dit de 18" Zaurak.
Daar heb je helemaal gelijk in. Ook de dealerstickers die toch op de deuren zaten (terwijl duidelijk aangegeven was dat Arnoud dat niet wilde) is een beetje slordig. Misschien toch even een mailtje aan wagen, zoals je zegt worden de afleverkosten mijns inziens gewoon aan de leasemaatschappij in rekening gebracht.V480-S60 schreef:Er zitten idd altijd vloeistoffen af-fabriek in. De dealer dient het echter altijd voor aflevering te controleren. (en dat is o-zo simpel). In principe worden er toch altijd afleveringskosten betaald!
Ik kraak hier de dealer niet mee af hoor, maar het is heel slordig (en dom ook nog want @arnoud. zet het meteen op het forum, en ze kunnen weten dat hij op het forum zit![]()
.)
Natuurlijk zijn de afleverkosten in rekening gebracht. En ik ga dinsdag zeker een telefoontje richting Scholten plegen om het te melden.Koots schreef:Daar heb je helemaal gelijk in. Ook de dealerstickers die toch op de deuren zaten (terwijl duidelijk aangegeven was dat Arnoud dat niet wilde) is een beetje slordig. Misschien toch even een mailtje aan wagen, zoals je zegt worden de afleverkosten mijns inziens gewoon aan de leasemaatschappij in rekening gebracht.V480-S60 schreef:Er zitten idd altijd vloeistoffen af-fabriek in. De dealer dient het echter altijd voor aflevering te controleren. (en dat is o-zo simpel). In principe worden er toch altijd afleveringskosten betaald!
Ik kraak hier de dealer niet mee af hoor, maar het is heel slordig (en dom ook nog want @arnoud. zet het meteen op het forum, en ze kunnen weten dat hij op het forum zit![]()
.)
Is dat nu echt zo'n verschil in schakelen, Arnoud?arnoud. schreef: En de Powershift is gelukkig helemaal zoals ik me het van de testrit herinner: rust. Het schakelen gaat zo ontzettend soepel dat ik echt geen idee heb soms in welke versnelling ik zit. Okee, het is nog net geen CVT, maar het voelt eigenlijk helemaal niet als een automaat aan zo soepel gaat het overschakelen. De testrit die ik in een 2.4 Geartronic gemaakt heb voelde aan als een 'ouderwetse' automaat...
Als je Xenon hebt kun je ook nog Osram Diadems gebruiken in de knippers voor. Die geven een blauwe gloed als de lamp niet aan is. Sluit mooi aan blij de blauwe Xenon ring.Paul schreef:Ik moet ook die knippers hebben!
Goed te horen Arnoud helemaal super! En ik ben erg benieuwd naar je bak, maar ik denk dat ik hem binnenkort wel even zie
Mooi plaatje zeg. Maar heb jij nu verduisterde ramen? Dit lijkt toch donkerder getint dan standaard. Of ligt dat aan je camera-instelling?arnoud. schreef:Uh, nee, alle lucht komt uit de speakers... Natuurlijk komt de lucht uit de roosters, waar anders vandaan?rsnhakan schreef:Dan komt het lucht dus door de roosters? (sorry voor topic vervuiling Arnoud)
Om te compenseren nog maar een foto:
Ik heb de ruiten niet extra verduisterd. Het is wel een klein beetje overtrokken omdat ik het contrast wat opgeschroefd heb, en verder is het denk ik vooral het contrast tussen lichte auto en getinte ramen die het donkerder doet lijken.Summum schreef:Mooi plaatje zeg. Maar heb jij nu verduisterde ramen? Dit lijkt toch donkerder getint dan standaard. Of ligt dat aan je camera-instelling?
Persoonlijk vind ik dat blauw ook niet heel spannend, maar smaken verschillen he?lancer schreef:Als je Xenon hebt kun je ook nog Osram Diadems gebruiken in de knippers voor. Die geven een blauwe gloed als de lamp niet aan is. Sluit mooi aan blij de blauwe Xenon ring.Paul schreef:Ik moet ook die knippers hebben!
Goed te horen Arnoud helemaal super! En ik ben erg benieuwd naar je bak, maar ik denk dat ik hem binnenkort wel even zie