Bij mij werkt het nog steeds. Zoals in de link door Oceanracer aangegeven was de zekering doogebrand omdat het water bevroren was. Dus wel spanning op het motortje, spanning oplopen omdat het niet pompen kon en dan de zekering doorbranden. Werkte normaal tot de vorst periode. Evenals bij doubleyou7. Weet niet of die van jou ook bij vorst gesprongen is, maar zo te lezen niet. Oorzaak is dan verschillend lijkt mij.
In alle gevallen wel oorzaak achterhaald en weer werkend gekregen. En daar gaat het om.
Als het forum er toch niet was (met Oceanracer in dit geval) dan had het er heel anders uitgezien.
Motortje sproeier achterruit
- xantingo
- 2nd Gear member
- Berichten: 84
- Lid geworden op: 02.03.2008 - 15:56
- Locatie: Wechelderzande
Inderdaad, ik heb in de zomer gerepareerd...T5je schreef:Weet niet of die van jou ook bij vorst gesprongen is, maar zo te lezen niet. Oorzaak is dan verschillend lijkt mij.
Ik heb de tip gegeven omdat jouw wagen zowat de leeftijd heeft van de mijne, en hoe vaker de koffer open geweest is, hoe groter de kans op doorschuren of -breken van de kabelboom.
Misschien heeft iemand anders er nog wat aan
Volvo V40
Volvo V50
Volvo XC60
Volvo V40
Volvo V40
Volvo S60
Volvo V70
Volvo 850
VW Golf III
VW Golf II
VW Golf I
Volvo V50
Volvo XC60
Volvo V40
Volvo V40
Volvo S60
Volvo V70
Volvo 850
VW Golf III
VW Golf II
VW Golf I
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 242
- Lid geworden op: 04.07.2007 - 11:25
- Locatie: Boornbergum
Nix meer aan toe te voegen; idd hiero ook zekering Nr 10.nootje63 schreef:Ik had hetzelfde probleem. Na de vorst geen sproeier meer.
Net nagekeken en.....inderdaad de zekering !!! Opgelost.
Fantastisch zo'n forum !! Thanks !
Overigens na gebruik ruitensproeiervloeistof van de Action, en -10 buiten.
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 374
- Lid geworden op: 04.01.2008 - 16:28
@ xantigo: Dank voor het meedenken.
Tot nog toe werkt alles naar behoren dus was inderdaad zekering door te hoge spanning op vastgevroren motortje.
Snel en makkelijk opgelost door tip hier op forum. Hulde
Tot nog toe werkt alles naar behoren dus was inderdaad zekering door te hoge spanning op vastgevroren motortje.
Snel en makkelijk opgelost door tip hier op forum. Hulde
V70 T5 eind 2000 met 250 pk 310 (?) pk en 420 (?) Nm