Vanavond even geprobeerd met het sproeien, maar je moet wel een heel minimalistisch klein beetje sproeien om te voorkomen dat de koplamp sproeiers mee gaan doen. Dat schiet ook niet op
Verder vandaag de auto bij daglicht gewassen, en ook al zag hij er niet idioot vies uit (vorige week na een weekje pekel was hij echt te goor), het verschil is toch wel erg goed te zien. Je hebt in ieder geval eer van je werk...
Tijdens die wasbeurt heb ik twee dingen gemerkt:
- dat ik al een aantal putjes aan de voorkant van de auto heb door steenslag, en dat je op wit vooral de teerspetters goed ziet. Op zich niet heel erg, maar wel extra werk
- vervelender was dat ik er achter kwam dat de zijruit links achter niet helemaal sluit! Als hij helemaal omhoog is zie je onder de rubbers nog net de bovenkant van de ruit. Hij moet net nog een paar milimeter verder naar boven, maar helaas, dat wil ie niet. Ik zag het omdat er schuim tussen het raam en de rubbers aan de binnenkant van de ruit kwam te zitten, en later in de wasbeurt liepen er ook een paar druppels over de ruit naar beneden.
De afgelopen week met alle regen niets gemerkt, en ook geen sporen van echte lekkage. Dus niet het eind van de wereld, maar toch... Al even met de dealer gebeld, ik mag nog weer even mee langs komen... Bummer...