Ik heb de wagen ondertussen weer retour gekregen.
Bij het huiswaarts rijden (A4) ging hij weer als vanouds naar rechts.
Als leen wagen had ik voor 3 dagen een V50 1.6D met slechts 1000 km op de teller, deze bleef op dezelfde weg kaarsrecht rijden.
Maar heel het stuur gebeuren tussen deze V50 en mijn V70 is enorm anders, dus appels met peren misschien?
7 jaar nieuwere techniek en 700 kilo minder kunnen een hoop doen.
Ik heb trouwens 205-55-16 wielen eronder zitten, misschien als ik eens andere eronder zou zetten??? 18 inch ? zoals edraket kan ik die er klakkeloos onder zetten? misschien kan ik die bij een maatje van me eens lenen
En ik heb van mijn antieke vader ooit geleerd dat als 1 voorband defect is, je het beste meteen beide kunt vervangen omdat je altijd slijtage verschil en/of ander loopvlak hebt met een evt. ander merk.
"mijn dealer" was het daar niet mee eens, en heeft er slechts 1 vervangen. (achterbanden naar voren zetten is dan ook een optie)
Bedankt voor de reacties, ik moet het er maar misschien bij laten en accepteren.
Nu: V70 My 11 III Professional-line.
Toen: V70 2.5T AWD Geartronic, Comfort-line, Winterline, Family-line ,Mobility-line, Elegance-line, HU-803 (200Watt) , 16"; aluminium Mimas velgen(6.5x1) Rica Chip tuned 240PK, BJ 2002.