Iedereen sukkelt altijd maar met slot/veiligheids bouten.
Als ik ze eruit heb smeer ik er wat koperpasta aan= nooit meer vast.
Grootste probleem is de kracht die erop komt, daarmee bedoel ik te lange kracht op het punt. Beter laat je ze even schrikken, gewoon 1 tik en dan draaien, als je gewoon aan de sleutel gaat hangen en trekken/duwen mol je de kop.
Als ze er dan toch niet uitwillen (al dan niet al kapot) is het heel simpel.
Bij uitwendige slotbouten (dus kartels/andere vorm dan normaal) een standaard 6kant of metrische (ribbel achtige) dop erop slaan en je draait ze zo los.
Bij inwendige (de meeste standaards op volvo's) of wel boren en linkse tap erin draaien, maar meestal durf ik gewoon een metaal beiteltje gebruiken, even erin tikken (opletten van de velg) en draaien. als extra bescherming voor de velg had ik een dop uitgefreesd die in het bout gat kan plaatsen en toch nog een beiteltje door kan om in de bout te tikken.
Maar dit is voor mij verleden tijd, heb nu een speciale grip pasta.
Eender welke bout of schroef compleet kapot totaal geen grip meer, 1 a 1 druppeltjes erop, even heen en weer met dop of schroevendraaier, en direct grip. Klinkt larie en apekool, maar het heeft me al veel geholpen.
Bv een schroef met kruis(phillips) kop nr4 en een bit van nr 2= geen grip= kop van de schroef mollen. 2 druppeltjes erin en hopa grip= los.
Vertegendwoordiger deed dit met me, hij had de schroef in een visegrip tang gespannen die ze met 2 vast hielden, eerste poging zonder druppeltjes, geen resultaat, en met druppeltjes draaide ik de schroef door de tang.
Slotbouten moervast
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 154
- Lid geworden op: 16.09.2007 - 20:57
- Locatie: Oost-vlaanderen. Kalken.
- Contacteer:
Vw Corrado 2.0 8v. 1994. project.
Vw Corrado 2.0 16v 1991 project.Weg
Volvo V70 D5 (163pk) 2004. Daily ride.Weg
Ford Mustang 1964 1/2. D code.
Fiat ducato. 2008. Weg.
Dodge Ram 1500 2011. Weg
Renault master 2015. Weg
Volvo 240 estate se 1991.
Renault master 2021.
Volvo V90 t6 recharge 2021.
Vw Corrado 2.0 16v 1991 project.Weg
Volvo V70 D5 (163pk) 2004. Daily ride.Weg
Ford Mustang 1964 1/2. D code.
Fiat ducato. 2008. Weg.
Dodge Ram 1500 2011. Weg
Renault master 2015. Weg
Volvo 240 estate se 1991.
Renault master 2021.
Volvo V90 t6 recharge 2021.
- Rob Bakker
- 5th Gear member
- Berichten: 2189
- Lid geworden op: 28.11.2006 - 10:14
Wat voor een pasta is dat? :shock:Dimi schreef: Maar dit is voor mij verleden tijd, heb nu een speciale grip pasta.
kan maar handig zijn idd.
Ben nog aan het twijfelen wat ik ga doen met mijn slotbouten.
S60 2.4 AUT 

S80 T6 Geartronic (verkocht 190k km)
V40 1.9 D 102 pk, dynamic exclusive, MY2001, op 237.700 km herboren als pool...
V40 Europa Comfort line okt. 1999 (MY2000) 1.8 op LPI (Vialle / G3) (no more....)


S80 T6 Geartronic (verkocht 190k km)
V40 1.9 D 102 pk, dynamic exclusive, MY2001, op 237.700 km herboren als pool...
V40 Europa Comfort line okt. 1999 (MY2000) 1.8 op LPI (Vialle / G3) (no more....)
- Max
- 7th Gear member
- Berichten: 6350
- Lid geworden op: 01.10.2006 - 19:48
- Locatie: Leusden
Ik heb wel een tip voor je:Rob Bakker schreef:Ben nog aan het twijfelen wat ik ga doen met mijn slotbouten.
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... highlight=
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat niet kan, is nog nooit gebeurd.
2022 XC40 P6, geen OR maar gewoon blauw
2017 XC60 mooi wit is niet lelijk
2011 Burton
2009 XC70 OR: kan het nog mooier?
2006 S80 XZ-NF-90: style and safety
2005 Saab 9-3 ('98 )
1995 340 DL (grijs) TD-52-VX: Parkinson
1992 740 D Estate (wit) YS-32-HB: Machtig
1984 340 D (rood): Mijn eerste
Wat niet kan, is nog nooit gebeurd.
2022 XC40 P6, geen OR maar gewoon blauw
2017 XC60 mooi wit is niet lelijk
2011 Burton
2009 XC70 OR: kan het nog mooier?
2006 S80 XZ-NF-90: style and safety
2005 Saab 9-3 ('98 )
1995 340 DL (grijs) TD-52-VX: Parkinson
1992 740 D Estate (wit) YS-32-HB: Machtig
1984 340 D (rood): Mijn eerste
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 154
- Lid geworden op: 16.09.2007 - 20:57
- Locatie: Oost-vlaanderen. Kalken.
- Contacteer:
Is een pasta waar kleine fijne diamand korreltjes inzitten (zeer licht voelbaar tussen de vingers) op mijn technische datafiche, staat er tot 800% meer grip, ideaal bij kapotte bouten,moeren, schroeven en andere.Rob Bakker schreef: Wat voor een pasta is dat? :shock:
kan maar handig zijn idd.
Is wel redelijk prijzig, voor een tubbetje van 20g (8cm hoog en 1,5cm dia) ben je al +10 euro kwijt.
Is niet in de handel verkrijgbaar, enkel voor de prof.
Vw Corrado 2.0 8v. 1994. project.
Vw Corrado 2.0 16v 1991 project.Weg
Volvo V70 D5 (163pk) 2004. Daily ride.Weg
Ford Mustang 1964 1/2. D code.
Fiat ducato. 2008. Weg.
Dodge Ram 1500 2011. Weg
Renault master 2015. Weg
Volvo 240 estate se 1991.
Renault master 2021.
Volvo V90 t6 recharge 2021.
Vw Corrado 2.0 16v 1991 project.Weg
Volvo V70 D5 (163pk) 2004. Daily ride.Weg
Ford Mustang 1964 1/2. D code.
Fiat ducato. 2008. Weg.
Dodge Ram 1500 2011. Weg
Renault master 2015. Weg
Volvo 240 estate se 1991.
Renault master 2021.
Volvo V90 t6 recharge 2021.
- Rob Bakker
- 5th Gear member
- Berichten: 2189
- Lid geworden op: 28.11.2006 - 10:14
hmmm...
Heb je evengoed een naam?
Werk ook in de bouw, en misschien zijn er mogelijkheden
En Reimerink,
Misschien bij de laatste controle beurt maar vragen of ze de bouten vervangen.
Heb je evengoed een naam?

Werk ook in de bouw, en misschien zijn er mogelijkheden

En Reimerink,
Misschien bij de laatste controle beurt maar vragen of ze de bouten vervangen.
S60 2.4 AUT 

S80 T6 Geartronic (verkocht 190k km)
V40 1.9 D 102 pk, dynamic exclusive, MY2001, op 237.700 km herboren als pool...
V40 Europa Comfort line okt. 1999 (MY2000) 1.8 op LPI (Vialle / G3) (no more....)


S80 T6 Geartronic (verkocht 190k km)
V40 1.9 D 102 pk, dynamic exclusive, MY2001, op 237.700 km herboren als pool...
V40 Europa Comfort line okt. 1999 (MY2000) 1.8 op LPI (Vialle / G3) (no more....)
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1429
- Lid geworden op: 19.11.2006 - 16:35
- Locatie: venhuizen
ik hoor toch teveel de verhalen van vaste slotbouten en niet meer los te krijgen, moederset past niet. velg kapot, bout kapot.
ik begin er echt niet aan, geen slotbouten voor mij. ik rij mooie aluminium velgen maar ik ga niet de duurste er onder leggen.
ik begin er echt niet aan, geen slotbouten voor mij. ik rij mooie aluminium velgen maar ik ga niet de duurste er onder leggen.
volvo 480ES
volvo 440 1.9 TD
volvo V40 1.9D 115PK(getuned naar 144pk)
Skoda octavia 1.6D greenline businessline 2014
volvo 440 1.9 TD
volvo V40 1.9D 115PK(getuned naar 144pk)
Skoda octavia 1.6D greenline businessline 2014
- biadman
- 4th Gear member
- Berichten: 862
- Lid geworden op: 30.09.2007 - 23:09
- Locatie: hilversum
heb ik ook op m'n werk, alleen dan geloof ik niet met diamant,maar metaal vijlsel... heet screwgrab super spul!!!Dimi schreef:Is een pasta waar kleine fijne diamand korreltjes inzitten (zeer licht voelbaar tussen de vingers) op mijn technische datafiche, staat er tot 800% meer grip, ideaal bij kapotte bouten,moeren, schroeven en andere.Rob Bakker schreef: Wat voor een pasta is dat? :shock:
kan maar handig zijn idd.
Is wel redelijk prijzig, voor een tubbetje van 20g (8cm hoog en 1,5cm dia) ben je al +10 euro kwijt.
Is niet in de handel verkrijgbaar, enkel voor de prof.
Volvo 245 DL 1976
volvo v40 1998 1.8 g3
volvo 145 S 1974
volvo 144 1974
honda novio, pc50, ps50, c310
het forum voor honda 4 takt oldtimer brommers
volvo v40 1998 1.8 g3
volvo 145 S 1974
volvo 144 1974
honda novio, pc50, ps50, c310
het forum voor honda 4 takt oldtimer brommers
- Casimir
- 2nd Gear member
- Berichten: 95
- Lid geworden op: 03.02.2009 - 11:24
- Locatie: Kempen
Probleem met gemolde slotbouten is niet anders op te lossen dan met boren, tappen en uitdraaien.
Let er altijd goed op dat bij het vervangen van banden slotbouten niet mchanisch maar handmatig worden vastgezet! Een slotbout is immers zeer gevoelig voor hevig sleur en trekwerk... Meestal is de reden dat ze mechanisch te vast zijn gezet...
Let er altijd goed op dat bij het vervangen van banden slotbouten niet mchanisch maar handmatig worden vastgezet! Een slotbout is immers zeer gevoelig voor hevig sleur en trekwerk... Meestal is de reden dat ze mechanisch te vast zijn gezet...
- Max
- 7th Gear member
- Berichten: 6350
- Lid geworden op: 01.10.2006 - 19:48
- Locatie: Leusden
De S80 heeft inmiddels een andere eigenaar....Rob Bakker schreef:En Reimerink,
Misschien bij de laatste controle beurt maar vragen of ze de bouten vervangen.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat niet kan, is nog nooit gebeurd.
2022 XC40 P6, geen OR maar gewoon blauw
2017 XC60 mooi wit is niet lelijk
2011 Burton
2009 XC70 OR: kan het nog mooier?
2006 S80 XZ-NF-90: style and safety
2005 Saab 9-3 ('98 )
1995 340 DL (grijs) TD-52-VX: Parkinson
1992 740 D Estate (wit) YS-32-HB: Machtig
1984 340 D (rood): Mijn eerste
Wat niet kan, is nog nooit gebeurd.
2022 XC40 P6, geen OR maar gewoon blauw
2017 XC60 mooi wit is niet lelijk
2011 Burton
2009 XC70 OR: kan het nog mooier?
2006 S80 XZ-NF-90: style and safety
2005 Saab 9-3 ('98 )
1995 340 DL (grijs) TD-52-VX: Parkinson
1992 740 D Estate (wit) YS-32-HB: Machtig
1984 340 D (rood): Mijn eerste
- hadico
- 5th Gear member
- Berichten: 1374
- Lid geworden op: 30.09.2008 - 21:51
- Locatie: Amstelveen
Heb hier ook zo'n tube is van SCREW GRAB word gemaakt bij Grand industrial products inc , ik weet alleen niet meer waar het te koop is want het ligt al ruim 20 jaar in de schuur.
Effe google en ja http://www.screwgrab.com/
Effe google en ja http://www.screwgrab.com/
- Rob Bakker
- 5th Gear member
- Berichten: 2189
- Lid geworden op: 28.11.2006 - 10:14
Das bekend, maar ik heb het ook over de mijneReimerink schreef:De S80 heeft inmiddels een andere eigenaar....Rob Bakker schreef:En Reimerink,
Misschien bij de laatste controle beurt maar vragen of ze de bouten vervangen.

hij zit nog in de garantie, duurt nog een paar maanden
S60 2.4 AUT 

S80 T6 Geartronic (verkocht 190k km)
V40 1.9 D 102 pk, dynamic exclusive, MY2001, op 237.700 km herboren als pool...
V40 Europa Comfort line okt. 1999 (MY2000) 1.8 op LPI (Vialle / G3) (no more....)


S80 T6 Geartronic (verkocht 190k km)
V40 1.9 D 102 pk, dynamic exclusive, MY2001, op 237.700 km herboren als pool...
V40 Europa Comfort line okt. 1999 (MY2000) 1.8 op LPI (Vialle / G3) (no more....)
- MiS60
- 1st Gear member
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 07.11.2008 - 21:27
Ik heb eerst maar eens een nieuwe dop voor de slotbouten besteld, kijken of ik ze dan op de normale manier loskrijg.
Voor iedereen die geen kaartje heeft met het nummer, je kunt bij de dealer met de complete set van alle Volvo dopjes de goede passen op je slotbouten, daar staat een nummer op waar de dealer weer een nieuw dopje voor je kan bestellen...
Moet ik er voortaan met een beurt bij de echte dealer ook al bij blijven om er op toe te zien dat ze mijn slotbouten niet te vast draaien??? Dacht dat het bij de merkdealer wel vertrouwd was. Maar die heeft het tegendeel inmiddels bewezen. (ze kunnen toch niet de achterremschijven hebben vervangen zonder de wielen er af te halen.)
En anders maar proberen iemand met zo'n tubetje wonderpasta te vinden :p
Voor iedereen die geen kaartje heeft met het nummer, je kunt bij de dealer met de complete set van alle Volvo dopjes de goede passen op je slotbouten, daar staat een nummer op waar de dealer weer een nieuw dopje voor je kan bestellen...
Moet ik er voortaan met een beurt bij de echte dealer ook al bij blijven om er op toe te zien dat ze mijn slotbouten niet te vast draaien??? Dacht dat het bij de merkdealer wel vertrouwd was. Maar die heeft het tegendeel inmiddels bewezen. (ze kunnen toch niet de achterremschijven hebben vervangen zonder de wielen er af te halen.)
En anders maar proberen iemand met zo'n tubetje wonderpasta te vinden :p
S602.4 intro edition '01
ECC/half leder/space ball/lmv/hu1205
ECC/half leder/space ball/lmv/hu1205
-
- 7th Gear member
- Berichten: 9965
- Lid geworden op: 12.09.2004 - 22:53
- Locatie: Utrecht en Omstreken
Het ligt vaak aan de persoon die ze los draait en aan het gereedschap,met een ringsleuteltje gaat het niet natuurlijk,zo,n ding schiet eraf enz enz.
Koop een goed doppensetje voor in de auto,die dingen doen wonderen!:)
En een wielslot wat niet meer los wil,Koop een 19 mm slagmoersleutel dop en sla die er stevig op met een flinke hamer,geen dinkey toy hamer dus,maar een flinke en dan draai je hem met een goeie ratel en verlengstukje zo los,5 min werk al met al!
Koop een goed doppensetje voor in de auto,die dingen doen wonderen!:)
En een wielslot wat niet meer los wil,Koop een 19 mm slagmoersleutel dop en sla die er stevig op met een flinke hamer,geen dinkey toy hamer dus,maar een flinke en dan draai je hem met een goeie ratel en verlengstukje zo los,5 min werk al met al!
-
- 7th Gear member
- Berichten: 9965
- Lid geworden op: 12.09.2004 - 22:53
- Locatie: Utrecht en Omstreken
Niet je velg raken natuurlijk,maar goed richten!:)
- Max
- 7th Gear member
- Berichten: 6350
- Lid geworden op: 01.10.2006 - 19:48
- Locatie: Leusden
Zo had ik het dus moeten lezen :oops:Rob Bakker schreef:Das bekend, maar ik heb het ook over de mijneReimerink schreef:De S80 heeft inmiddels een andere eigenaar....Rob Bakker schreef:En Reimerink,
Misschien bij de laatste controle beurt maar vragen of ze de bouten vervangen.
hij zit nog in de garantie, duurt nog een paar maanden
Ik zou ze inderdaad maar laten vervangen.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat niet kan, is nog nooit gebeurd.
2022 XC40 P6, geen OR maar gewoon blauw
2017 XC60 mooi wit is niet lelijk
2011 Burton
2009 XC70 OR: kan het nog mooier?
2006 S80 XZ-NF-90: style and safety
2005 Saab 9-3 ('98 )
1995 340 DL (grijs) TD-52-VX: Parkinson
1992 740 D Estate (wit) YS-32-HB: Machtig
1984 340 D (rood): Mijn eerste
Wat niet kan, is nog nooit gebeurd.
2022 XC40 P6, geen OR maar gewoon blauw
2017 XC60 mooi wit is niet lelijk
2011 Burton
2009 XC70 OR: kan het nog mooier?
2006 S80 XZ-NF-90: style and safety
2005 Saab 9-3 ('98 )
1995 340 DL (grijs) TD-52-VX: Parkinson
1992 740 D Estate (wit) YS-32-HB: Machtig
1984 340 D (rood): Mijn eerste
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 154
- Lid geworden op: 16.09.2007 - 20:57
- Locatie: Oost-vlaanderen. Kalken.
- Contacteer:
Is van D-max, ultra grip. Weet niet of D-max ook in nl verdeeld word (denk van wel) Maar die screwgrab werkt ook prima!Rob Bakker schreef:hmmm...
Heb je evengoed een naam?
Werk ook in de bouw, en misschien zijn er mogelijkheden![]()
Vw Corrado 2.0 8v. 1994. project.
Vw Corrado 2.0 16v 1991 project.Weg
Volvo V70 D5 (163pk) 2004. Daily ride.Weg
Ford Mustang 1964 1/2. D code.
Fiat ducato. 2008. Weg.
Dodge Ram 1500 2011. Weg
Renault master 2015. Weg
Volvo 240 estate se 1991.
Renault master 2021.
Volvo V90 t6 recharge 2021.
Vw Corrado 2.0 16v 1991 project.Weg
Volvo V70 D5 (163pk) 2004. Daily ride.Weg
Ford Mustang 1964 1/2. D code.
Fiat ducato. 2008. Weg.
Dodge Ram 1500 2011. Weg
Renault master 2015. Weg
Volvo 240 estate se 1991.
Renault master 2021.
Volvo V90 t6 recharge 2021.
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1420
- Lid geworden op: 01.08.2006 - 23:53
- Locatie: Den Haag
Krijg ik die moer er dan nog wel uit of moet ik met mijn geluk en handigheid 4 smsdoppen kopen? :oops:Ramon&Ramon schreef:Het ligt vaak aan de persoon die ze los draait en aan het gereedschap,met een ringsleuteltje gaat het niet natuurlijk,zo,n ding schiet eraf enz enz.
Koop een goed doppensetje voor in de auto,die dingen doen wonderen!:)
En een wielslot wat niet meer los wil,Koop een 19 mm slagmoersleutel dop en sla die er stevig op met een flinke hamer,geen dinkey toy hamer dus,maar een flinke en dan draai je hem met een goeie ratel en verlengstukje zo los,5 min werk al met al!
Kennissen maken meer macht dan kennis.....
V40 2.0 16V 1996
Chrysler Voyager 2.4i-16V-SE-LX-MT 2001
Volvo 940 estate 2.3 gl
V40 2.0 16V 1996
Chrysler Voyager 2.4i-16V-SE-LX-MT 2001
Volvo 940 estate 2.3 gl
- mmxc90
- 2nd Gear member
- Berichten: 112
- Lid geworden op: 30.12.2008 - 21:50
- Locatie: Volendam
Waar aan voorbij gegaan wordt is dat er verschillende set slotbouten zijn.
Die bij de dealer en bij betere bandenbedrijven kosten iets meer maar heb je minder ellende van. De huidige serie heeft een buitenrand waar de sleutel in valt en kan dus geen kant meer op behalve vast of los.
De goedkopere versies geven vaak op de lange duur narigheid.
Die bij de dealer en bij betere bandenbedrijven kosten iets meer maar heb je minder ellende van. De huidige serie heeft een buitenrand waar de sleutel in valt en kan dus geen kant meer op behalve vast of los.
De goedkopere versies geven vaak op de lange duur narigheid.
XC90 sport my08 185pk D5 geartronic black sapphire met.
vulcanis 19"; silver bright (zomer)
alutec nrg 78 17"; polar zilver nokian wr 235/65(winter)
vulcanis 19"; silver bright (zomer)
alutec nrg 78 17"; polar zilver nokian wr 235/65(winter)
- denkweb
- 4th Gear member
- Berichten: 810
- Lid geworden op: 04.08.2007 - 10:27
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
Helaas verkleuren de velgen vaak nog wel eens door het boren en verhitten van de bouten.
Tip om te proberen alvorens dit uit te proberen; trucje uit de bergings- en wielendievenbranche.
Draai de andere wielbouten strakker aan en zorg dat het wiel vrij is van de grond. Informeer eventueel vooraf bij de dealer hoeveel kracht (Nm) er maximaal op de bouten gezet mag worden. Gebruik bij voorkeur dan ook een momentsleutel. In veel gevallen is vaak al zonder hulp van WD-40 of kruipolie de slotbout met de hand uit zijn schroefdraad te draaien. Een griptang helpt in de meeste overblijvende gevallen ook mee.
Helaas wordt er nog wel eens medogenloos met een luchttol omgesprongen bij de bandenservice waardoor de bouten vaster zitten als strikt de bedoeling is. Ja, dan wordt het lastiger...
Bijvoorbeeld een oude wieldop uit de doppenset vissen en met een hamer voorzichtig over de bout heen timmeren. Vervolgens met een stuk luchtgereedschap proberen de bout los te draaien.
In mijn optiek kun je beter de velgen als accessoire meeverzekeren als het gepruts met die wielbouten riskeren. Weleens met een lekke band op de snelweg gestaan???
Tip om te proberen alvorens dit uit te proberen; trucje uit de bergings- en wielendievenbranche.
Draai de andere wielbouten strakker aan en zorg dat het wiel vrij is van de grond. Informeer eventueel vooraf bij de dealer hoeveel kracht (Nm) er maximaal op de bouten gezet mag worden. Gebruik bij voorkeur dan ook een momentsleutel. In veel gevallen is vaak al zonder hulp van WD-40 of kruipolie de slotbout met de hand uit zijn schroefdraad te draaien. Een griptang helpt in de meeste overblijvende gevallen ook mee.
Helaas wordt er nog wel eens medogenloos met een luchttol omgesprongen bij de bandenservice waardoor de bouten vaster zitten als strikt de bedoeling is. Ja, dan wordt het lastiger...
Bijvoorbeeld een oude wieldop uit de doppenset vissen en met een hamer voorzichtig over de bout heen timmeren. Vervolgens met een stuk luchtgereedschap proberen de bout los te draaien.
In mijn optiek kun je beter de velgen als accessoire meeverzekeren als het gepruts met die wielbouten riskeren. Weleens met een lekke band op de snelweg gestaan???
Peugeot 305 rood | NH-57-KV | verkocht en inmiddels vernietigd
Volvo 360 2.0 wit | RV-10-BB | 360-cup donor geworden
Volvo 440 1.8 rood | YJ-75-JP | verkocht en inmiddels vernietigd
Ford Fiesta rood | FR-BF-72 | verkocht en week later total loss na ongeval
Volvo 850 GLT groen | FS-GZ-98 | total loss na ongeval
Volvo 850 TDI Blauw | PL-LB-65 | verkocht
Volkswagen Polo 1.6 rood | SL-JL-94 | verkocht
Volvo S80 2.4 170pk wit | 34-DX-RS | actueel
Volvo 360 2.0 wit | RV-10-BB | 360-cup donor geworden
Volvo 440 1.8 rood | YJ-75-JP | verkocht en inmiddels vernietigd
Ford Fiesta rood | FR-BF-72 | verkocht en week later total loss na ongeval
Volvo 850 GLT groen | FS-GZ-98 | total loss na ongeval
Volvo 850 TDI Blauw | PL-LB-65 | verkocht
Volkswagen Polo 1.6 rood | SL-JL-94 | verkocht
Volvo S80 2.4 170pk wit | 34-DX-RS | actueel