Heb je misschien een link?
Edit: http://store.apple.com/nl/product/TS696 ... MjkyNDIxNA
Ik heb ook de Iphone adaptor, en laad perfect op bij mij.arnoud. schreef:Ja een iPhone werkt prima met het bluetooth handsfree systeem wat af-fabriek wordt geleverd.
Voor zover ik weet werkt de iPhone wel aan de iPod adapter, maar laadt niet op. Daarvoor heb je nog een adapter nodig (zoek maar even op 'Sosche' op 't forum).
Je kunt dan naar muziek luisteren en als je gebeld wordt gaat automatisch de iPhone op pauze en neemt de handsfree set 'm over. Dat werkt prima.
Nee, ik krijg 'm niet tijdens het rijden, maar iedere keer als ik de auto start. Dat komt omdat ik op m'n werk altijd een colbert draag, die dus achterin gehangen wordt. Dus de achterdeur gaat gewoon iedere keer open. En ik heb dus gewoon altijd die melding weg te drukken.jalle schreef:Deze melding is wel weg te drukken...maar uiteraard begint dat wel te irriteren na enige tijd... Jij krijgt deze melding dus tijdens het rijden? Want na het openen van de achterportieren is het vrij normaal dat die melding komt, dan druk je hem gewoon even weg.