Toen werd ik geroepen door de monteur en die liet me wat vervelende dingen zien.
Als eerste waren de draagarmrubbers aan beide zijden flink ingescheurd. Deze komen niet meer door de APK heen (september pas, maar ok).
Verder was de ashoes gescheurd, deze is al een keer dicht gekit, maar er komt nu toch weer vet uit.. Dit moest ook binnen niet al te lange tijd vervangen worden.
En als klapper op de vuurpijl, is er ook nog een olie lekkage.
Alles bij elkaar meer dan 500 pleuro om het te repareren, wat ik toch wel heel veel geld vindt..
Ik dacht dat mijn auto altijd motorisch helemaal goed was, maar dit blijkt dus toch flink tegen te vallen eigenlijk.
Nu het probleem, ik ga volgend schooljaar studeren (op kamers in Breda) en ik weet gewoon nog niet of ik mijn auto dan kan blijven rijden. Wat is nu volgens jullie slim om te doen? Toch laten maken (of evt. zelf doen) of er gewoon mee doorrijden?
Omdat ik gewoon nog niks zeker weet, dacht ik dat het misschien een idee was om goede 2e handse draagarmen te kopen, is dat misschien een idee?
Wat ik gelezen heb op internet, is het vervangen van de draagarmen niet zo heel erg moeilijk en goed zelf te doen, klopt dat?
Alvast bedankt weer voor jullie reacties