Volvo vrienden,
na een mooi stukkie muziek en het drukken op de ejectknop gebeurde er niets. Nu bij het aanzetten van het contact hoor je gelijk de CD drive al zoemen. Maar helaas geen CD die zijn gezicht laat zien. Heeft iemand ervaring met het handmatig ejecten van een CD uit de speler. Vaak zit er een emergency eject op. Of mag ik de hele midd console gaan losmaken ?
Misschien is het gelijkt mogelijk om de audio af te tappen van de CD speler voor het maken van een eigen AUX port ? (sorry van het zijspoor)
Alvast bedankt...
CD Vast in mijn V50
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
Bij onze oude V50 is die ook meerdere malen vast te komen zitten. Vaak op eject knopje drukken en ging er niet uit, maar naar een tijdje ging die vanzelf eruit.
- C 30 T5
- 4th Gear member
Meestal zijn het geen orginele cd's die blijven steken,en de dealert kan het proberen me de vida ( computer ) het cdtje eruit te krijgen.
Of op het ejectknopje drukken en tegelijk een flinke klap met de vlakke hand op het daschbord geven boven de cd speler.
Succes !
Of op het ejectknopje drukken en tegelijk een flinke klap met de vlakke hand op het daschbord geven boven de cd speler.
Succes !
- leonboersma
- 3rd Gear member
heb je een T-5 ?
dan kun je gewoon keihard optrekken en ligt de cd vanzelf achterin :-#
dan kun je gewoon keihard optrekken en ligt de cd vanzelf achterin :-#
- Jonathan737
- Starter
hallo stolkie,
Heb je je cd er al uit gekregen? Ik heb namelijk hetzelfde probleem...
Heb je je cd er al uit gekregen? Ik heb namelijk hetzelfde probleem...
-2013 V40 D3
-2001 S60 D5
-1963 P122 Amazon
-2001 S60 D5
-1963 P122 Amazon
- Kiwi_Kevin
- Starter
Ik heb dat ook een keer meegemaakt in de V50, doen deed ik een cd erin waarvan ik niet zeker wist of het een normale cd was of MP3. Hij gaf aan cd onleesbaar en daarna wilde hij hem er niet meer uitgooien. Uiteindelijk na heel vaak de radio aan uit gedaan te hebben, eject knop kort en lang ingedrukt te hebben kwam hij eruit. Leek meer op een software bug dan iets hardware matigs.. Succes