CD Vast in mijn V50

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
stolkie
1st Gear member

Volvo vrienden,

na een mooi stukkie muziek en het drukken op de ejectknop gebeurde er niets. Nu bij het aanzetten van het contact hoor je gelijk de CD drive al zoemen. Maar helaas geen CD die zijn gezicht laat zien. Heeft iemand ervaring met het handmatig ejecten van een CD uit de speler. Vaak zit er een emergency eject op. Of mag ik de hele midd console gaan losmaken ?
Misschien is het gelijkt mogelijk om de audio af te tappen van de CD speler voor het maken van een eigen AUX port ? (sorry van het zijspoor)

Alvast bedankt...
rsnhakan
8th Gear member
Contacteer:

Bij onze oude V50 is die ook meerdere malen vast te komen zitten. Vaak op eject knopje drukken en ging er niet uit, maar naar een tijdje ging die vanzelf eruit.
C 30 T5
4th Gear member

Meestal zijn het geen orginele cd's die blijven steken,en de dealert kan het proberen me de vida ( computer ) het cdtje eruit te krijgen.

Of op het ejectknopje drukken en tegelijk een flinke klap met de vlakke hand op het daschbord geven boven de cd speler.

Succes !
egidius
2nd Gear member

kzou die klop achterwege laten...
als u cd de leeskop schendt is het gedaan met cdtjes
Volvo V50 2.0D R-design
Volvo XC60 D4 summum
leonboersma
3rd Gear member

heb je een T-5 ?

dan kun je gewoon keihard optrekken en ligt de cd vanzelf achterin :-#
Jonathan737
Starter

hallo stolkie,
Heb je je cd er al uit gekregen? Ik heb namelijk hetzelfde probleem...
-2013 V40 D3
-2001 S60 D5
-1963 P122 Amazon
Kiwi_Kevin
Starter

Ik heb dat ook een keer meegemaakt in de V50, doen deed ik een cd erin waarvan ik niet zeker wist of het een normale cd was of MP3. Hij gaf aan cd onleesbaar en daarna wilde hij hem er niet meer uitgooien. Uiteindelijk na heel vaak de radio aan uit gedaan te hebben, eject knop kort en lang ingedrukt te hebben kwam hij eruit. Leek meer op een software bug dan iets hardware matigs.. Succes
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”