Felix,
Mogelijk is het probleem inmiddels opgelost, mogelijk ook niet, aangezien het hier een bekend en terugkerend probleem is. Zelf rij ik nu een paar maanden met een S80. In het begin zat er een waas in het rechter voor knipperlicht. Na de eerste keer uitmonteren en inhuis laten drogen kwam het vocht terug. De tweede keer heb ik er flink in geblazen en ontdekte een lek langs het glas aan de bovenkant. Afsmeren met
aquariumkit heeft een onzichtbaar en afdoende resultaat opgeleverd. Sindsdien kijkt mijn S80 weer helder uit zijn ogen.
Succes,
Geert-Henk
FelixS80 schreef:Goedemorgen,
Heb ik dat. Ga ik een S80 kopen (van '99), zit er vocht in de koplampen. Autobedrijf (BOVAG en alles) zou het oplossen, was ook zo. Auto staat 1 dag voor de deur: weer vocht in de koplampen. Bij de meest goedkope wagens zie ik nog niet eens vocht in de koplampen; waarom dan wel bij deze....?
Zag bij autoweek iemand met een review die het ook had (auto is later volledig uitgebrand, toen was het vocht achter de koplampen ook weg). Is dus blijkbaar een vaker voorkomende kwaal. Kan er zo snel niks over vinden op het forum, maar weten jullie wat er aan gedaan kan worden?
Bedankt,
Felix