volvo 440 cvt 1.8 mono

Alles over de 440 / 460
nielo
3rd Gear member
Berichten: 456
Lid geworden op: 01.11.2006 - 20:10
Locatie: amsterdam

Ik dacht dat het makkelijk los te halen is die stuurslot.
Sowieso moet ej plastic omhulsel los halen:)
Volvo 480 turbo paris blue 93.
Volvo 460 1.8i 95 Luxury-Line( RIP)
Gebruikersavatar
hummer
1st Gear member
Berichten: 10
Lid geworden op: 14.03.2009 - 23:57
Locatie: friesland

heb heb kontact van sloop gehaald
het was er zo uit ik moest hem in stand 2 draaien en pen in drukken
dan trek je hem er zo uit
Gebruikersavatar
elco440
3rd Gear member
Berichten: 469
Lid geworden op: 07.11.2008 - 14:23
Locatie: Berlicum
Contacteer:

heb je airco? merkte zelf dit probleem ook een aantal dagen terug. de auto was erg warm van binnen en de airco werkte op volle toeren. toen bleef di bij mij ook hangen. nu het minder warm is heb ik het niet meer. hij draaide toen stationair 2duizend inplaats van duizend.
Vw Polo Coupe '90 +R.I.P
Volvo 440 1.8I DL Fleet Pacific Blue Drivers Project ;)

Volvo 440 GLT 2.0I Groene Peilstok

Even Voorstellen
Back 2 Project
Nessie
2nd Gear member
Berichten: 155
Lid geworden op: 11.11.2008 - 19:21
Locatie: Utrecht

ik moet zeggen als ik de airco aanzet dat het zeer voelbaar is aan het gaspedaal..
Volvo 850 estate AUT LPG
Gebruikersavatar
hummer
1st Gear member
Berichten: 10
Lid geworden op: 14.03.2009 - 23:57
Locatie: friesland

ik heb geen airco
Gebruikersavatar
elco440
3rd Gear member
Berichten: 469
Lid geworden op: 07.11.2008 - 14:23
Locatie: Berlicum
Contacteer:

dan is dat het niet 8)
Vw Polo Coupe '90 +R.I.P
Volvo 440 1.8I DL Fleet Pacific Blue Drivers Project ;)

Volvo 440 GLT 2.0I Groene Peilstok

Even Voorstellen
Back 2 Project
Nessie
2nd Gear member
Berichten: 155
Lid geworden op: 11.11.2008 - 19:21
Locatie: Utrecht

dan genieten wij lekker van de zomer in onze kist, nietwaar ? ;)
Volvo 850 estate AUT LPG
Gebruikersavatar
elco440
3rd Gear member
Berichten: 469
Lid geworden op: 07.11.2008 - 14:23
Locatie: Berlicum
Contacteer:

Nessie schreef:dan genieten wij lekker van de zomer in onze kist, nietwaar ? ;)
jazekers :D

@hummer, veel succes met het vinden van het probleem. hoop dat je het vind
Vw Polo Coupe '90 +R.I.P
Volvo 440 1.8I DL Fleet Pacific Blue Drivers Project ;)

Volvo 440 GLT 2.0I Groene Peilstok

Even Voorstellen
Back 2 Project
Gebruikersavatar
Live4Volvo
3rd Gear member
Berichten: 351
Lid geworden op: 11.02.2008 - 19:37
Locatie: Molenhoek
Contacteer:

Poika schreef:Omdat de condensators nog stroom vasthouden voor een bepaalde tijd is mij geleerd. Half uurtje later zou het weer wel kunnen omdat de condensators dan zijn ontladen. Correct me please if i'm wrong :)

Maar waarom zou je ze tegen elkaar aanhouden als alleen de minpool losnemen genoeg is :)
Nou omdat als je een condensator met beide polen aan de ground hangt, hij sneller gelijk wordt getrokken. Het is niet schadelijk voor de condensator. Volgens de electro regels moet een condensator dan in 10 seconden "leeglopen", enigzins afhankelijk van zijn waarde.
Het kan in principe nooit kwaad om electronica enkel met de ground te verbinden.
Wat je echter absoluut niet moet doen is de boel kortsluiten door de positieve en negatieve pool van de accu direct met elkaar te verbinden.

Dat is wat anders als: De klemmen allebei loshalen en dan vervolgens de draden met elkaar te verbinden.
Volvo 460 1.8i - 1996 R.I.P.
BMW 316i 1.8i - 1986 verkocht
Volvo 440 1.8i - 1995 Verkocht
Porsche 944 2.5i - 1984 Verkocht
Ford Mondeo 1.8i 16v - 1996 Ingeruild
Suzuki GSX 600 F 0.6 - 1992 Verkocht
Volvo S40 2.4 - 2004 Ingeruild
Volvo V50 D2 - 2011
Volvo 340 1.4 GL - 1992
Volvo 340 1.4 GL - 1991Verkocht
Volvo 440 1.8i - 1995
Volvo 440 1.8i - 1996
Volvo V70 2.4T - 2003
Suzuki GSX650F 0.65 - 2009
Plaats reactie

Terug naar “De Volvo 440 - 460 series algemeen”