onderhoud is nu gebeurd op 47000km, dus normaal zou ie op 77000 terug een melding moeten geven.
volgend jaar weet ik het

De interval houd niet alleen km en tijd bij, maar volgens mij ook draaiuren van de motor. Sta je veel in de file ?Ivo Philips schreef:Nu we het toch over dit service lampje hebben, heb ik ook een vraag.
Mijn V70 had een beurt gehad op 32000km, volgens het onderhoudsboekje moet deze MY2006 pas op de 30.000km onderhoud hebben, ik verwachtte dus een "reg. service vereist" melding zo om en bij de 58.000km, maar de melding kwam al op 47.000km, dus 15.000km in plaats van 30.000km.
Volgens de dealer werkt deze melding op km stand en tijd, als de laatste service langer dan 1 jaar geleden is komt de melding ook, maar in mijn geval was de laatste beurt pas 8 maand geleden.
wat klop er niet in het plaatje ?
Ik zit zelf elke dag in de lease-C30, dus ik heb hier niet zoveel last van. Mijn vrouw heeft keurig een vervangende auto gekregen (Volvo Assistance). Daarnaast zit er nog garantie op, dus we wachten rustig af.mad schreef:GROOT gelijk! Je bent wel lekker rustig gezien de storingen....