Ik ben hier nieuw op het forum, en eigenlijk hier terecht gekomen omdat ik interesse had in een s60 2e hands.
Wordt alleen een beetje benauwd als ik soms die verhalen over onderhoudskosten hoor, op dit moment heb ik net genoeg geld bijelkaar om een s60 aan te schaffen, zit natuurlijk niet te wachten op kosten van eventjes 1000 euro afrekenen, en die verhalen hoor ik hier soms wel over de s60.
Ben zelf geen racer maar gewoon een rustige rijder. En zag een s60 te koop staan (particulier) van 9000 euro uit 2002 met 79000km op de teller, moet ik hier nu al snel enge hoge kosten van verwachten? Ik ben geen lange kilometer trekker, dus zal hooguit 15000 km per jaar verrijden.
Ik heb totaal geen kennis van volvo, dus ook eigenlijk geen enkel idee waar ik ECHT op zou moeten letten bij aanschaf.
Ik was heel positief over volvo, nu ik dit forum gelezen heb durf ik het eigenlijk niet meer te doen... Ik weet dat iedere auto wel zo zijn dingen heeft, maar ik heb zeker nog nooit met wat voor auto dan ook bij wijze van spreken 5000 euro aan kosten gehad in 3 jaar tijd (z'on verhaal las ik hier namelijk ook ergens op het forum)
graag dus iets van advies