Nivoregeling is op de XC70, de R en de Editionmodellen na geen std. voorziening.
En zowel de S60 als de V70 worden in dezelfde fabriek in Belgie in elkaar geschroefd.
Kosten en problemen S60 diesel
- bart simpson
- Geartronic member
- Berichten: 22418
- Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
- Locatie: Torslanda
- Contacteer:
- edraket
- 7th Gear member
- Berichten: 8634
- Lid geworden op: 17.03.2006 - 15:26
- Locatie: Haarlemmermeer
Denk ook bijvoorbeeld aan windgeruis. Bij een grotere carosserie zul je daar eerder last van hebben dan bij een sedan. Toevallig hoorde ik een V70 rijder daarover klagen toen ik bij de dealer stond.
Wellicht dat de V70 veel als pakezel wordt gebruikt en er daardoor meer storingen ontstaan?
Wellicht dat de V70 veel als pakezel wordt gebruikt en er daardoor meer storingen ontstaan?
V60 D5 geartronic R-design '13
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 327
- Lid geworden op: 18.03.2006 - 17:26
Ik ben toch wel benieuwd naar de niveauregeling. Ook naar de degelijkheid van de V70-D5 trouwens
en hoop van heel ganzer harte dat die zeeeer veel beter is dan de betrouwbaarheid van mijn (nog wel) Audi.

V70 D5 +Polestar (205pk/450nm), AWD, GEARTRONIC, MY2007
- V480-S60
- Geartronic member
- Berichten: 20757
- Lid geworden op: 18.07.2005 - 12:25
- Locatie: La Grande Verriere
Ik geloof dat het ook hier al eens gezegd is, maar anders ten overvloede.
Je kan gewoon de pech hebben dat jij nu net een verkeerde wagen treft.
Ik ken bijvoorbeeld meerdere V50 2.0D rijders die geen problemen hebben. Hier struint GND rond die een maandagochtend auto heeft en daarmee continue problemen. Dat is dus gewoon een pechgeval maar daarom natuurlijk niet minder schrijnend.
Succes met zoeken naar een goede en betrouwbare auto. Over het algemeen zijn VOLVO's dat.
Je kan gewoon de pech hebben dat jij nu net een verkeerde wagen treft.
Ik ken bijvoorbeeld meerdere V50 2.0D rijders die geen problemen hebben. Hier struint GND rond die een maandagochtend auto heeft en daarmee continue problemen. Dat is dus gewoon een pechgeval maar daarom natuurlijk niet minder schrijnend.
Succes met zoeken naar een goede en betrouwbare auto. Over het algemeen zijn VOLVO's dat.
VOLVO FOR LIFE
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)
XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 260.000 kms (6-18 tm ..)
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)
XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 260.000 kms (6-18 tm ..)
- NOS
- 7th Gear member
- Berichten: 6567
- Lid geworden op: 12.02.2006 - 21:52
- Locatie: Pijnacker
noop, onze auto is uit juli of juni 2002 en de monteur zei dat er gewoon slechtere series gebruikt worden, niet specifiek de eerste d5enNOS schreef:er zijn slechtere series verstuivers gebruikt en die gaan sneller kapot (bij mij vlak na de 80k) maar je kunt er dan geen 'goede' in zetten. je bent je auto een paar dagen kwijt want die onderdelen zijn niet op vooraad
Zijn dit alleen de eerste series (2001)?