Hallo,
Ik had een aantal weken terug een XC-70 grill gekocht via internet. Nu komt na een paar weken het schroom al door de zwarte toplaag heen. Verkoper geeft aan dat het komt door steenslag (gek he aan de voorkant) en omdat dat het volvo logo is gemonteerd op de grille. De lak zit buiten het gebied waar het logo zit.
Wie weet een goede webshop waar je een goede kwaliteit grille kunt kopen?
Hoor graag,
XC-70 grille imitatie slechte kwaliteit
- Paul
- Geartronic member
En waar heb je hem vandaan?
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
-
- 4th Gear member
Het is niet mijn stijl om in het openbaar iemand af te kraken. Ik ben opgevoed volgens ouderwetse normen en waarden ook als het om service gaat.
BMW535D Touring X-drive
SAAB 9-3 aero cabrio 2006, stage 3 tuned maptune, full options
SAAB 9-3 aero cabrio 2006, stage 3 tuned maptune, full options
- Bert West
- 1st Gear member
Het gaat er nu niet om om iemand af te branden. Je kan het ook zien om je mede-forum leden te attenderen/waarschuwen dat er minder goede (of slechte) produkten in de handel zijn, zodat zij hun geld misschien beter kunnen besteden.lemmer schreef:Het is niet mijn stijl om in het openbaar iemand af te kraken. Ik ben opgevoed volgens ouderwetse normen en waarden ook als het om service gaat.
Ik heb zo'n zelfde grill van actuning gekocht. Het staat geweldig en de kwaliteit is goed, voorzover ik dat kan beoordelen. Ik heb de grill nl. pas twee weken erop zitten.
Bert West
Geld moet rollen, het liefst op wielen
V70 2.4D Edition II bj. 2005 Lunar Gold Geartronic Thor 17";
Suzuki Intruder vl 1500 1998 rood/creme
Cube LTD Team zwart
Batavus AX-light licht blauw
V70 2.4D Edition II bj. 2005 Lunar Gold Geartronic Thor 17";
Suzuki Intruder vl 1500 1998 rood/creme
Cube LTD Team zwart
Batavus AX-light licht blauw
-
- 5th Gear member
Naar mijn mening moeten mensen die willens en wetens rommel verkopen niet klagen als ze aan de kaak gesteld worden.
Mochten ze echter door jou hierop aangeschreven zijn en de zaken alsnog op een charmante manier gaan oplossen (ieder bedrijf kan immers een maandagmorgen product tegen komen in de collectie) zie ik dit natuurlijk als een goede reclame voor de verkopende partij.
Mocht de verkopende partij het niet willen oplossen zie ik echt niet in wat er mis zou zijn met het zgn aan de kaak stellen, het valt volgens mij dan ook eerder onder de categorie lafheid dan onder een goed gevoel voor normen en waarden om niets te ondernemen. Je belet immers op deze manier anderen niet om in de zelfde valkuil te stappen waar jij in bent gestapt.
Je kunt daar natuurlijk zelf ook een passend moreel waarde oordeel aan hangen (als je zo goed bent opgevoed)...
Mochten ze echter door jou hierop aangeschreven zijn en de zaken alsnog op een charmante manier gaan oplossen (ieder bedrijf kan immers een maandagmorgen product tegen komen in de collectie) zie ik dit natuurlijk als een goede reclame voor de verkopende partij.
Mocht de verkopende partij het niet willen oplossen zie ik echt niet in wat er mis zou zijn met het zgn aan de kaak stellen, het valt volgens mij dan ook eerder onder de categorie lafheid dan onder een goed gevoel voor normen en waarden om niets te ondernemen. Je belet immers op deze manier anderen niet om in de zelfde valkuil te stappen waar jij in bent gestapt.
Je kunt daar natuurlijk zelf ook een passend moreel waarde oordeel aan hangen (als je zo goed bent opgevoed)...
Kennissen maken meer macht dan kennis.....
V40 2.0 16V 1996
Chrysler Voyager 2.4i-16V-SE-LX-MT 2001
Volvo 940 estate 2.3 gl
V40 2.0 16V 1996
Chrysler Voyager 2.4i-16V-SE-LX-MT 2001
Volvo 940 estate 2.3 gl
Helemaal eens.Barry (Grillmeister) schreef:Naar mijn mening moeten mensen die willens en wetens rommel verkopen niet klagen als ze aan de kaak gesteld worden.
-
- 1st Gear member
bij mij precies hetzelfde. zwarte toplaag laat veel kleine zilverkleurige stippen door. Ik geloof niets van de reden die door de leverancier wordt opgegeven (steenslag). Daarvoor zijn het er teveel. het aanbod van de leverancier is langs te komen of de grill op te sturen, zodat die opnieuw kan worden gespoten. Op zich netjes, een nieuwe zou ik nog netter vinden. Lemmer, ga je deze weggooien en weer een nieuwe kopen? Best wel een investering, want volgens mij hebben wij dezelfde en heb jij er waarschijnlijk ook meer dan € 200,- voor betaald.
- FrankS60
- 5th Gear member
Ik ben toch benieuwd hoe lang deze beste man zn spullen kan blijven verkopen aan mensen op het forum, het is niet de 1e mindere ervaring met spullen van zijn zaak.
En voor de topicstarter; ik zou geen nieuwe willen want die doet natuurlijk precies hetzelfde. Ik zou hem opnieuw laten spuiten en dan hopen dat dat beter blijft zitten. Succes met de afhandeling.
En voor de topicstarter; ik zou geen nieuwe willen want die doet natuurlijk precies hetzelfde. Ik zou hem opnieuw laten spuiten en dan hopen dat dat beter blijft zitten. Succes met de afhandeling.
S60 2.4T - 261bhp - 407Nm - BSR 3"; downpipe & sportflow exhaust - BSR Optiflow air intake - Fasttech tuned - IPD HD CBV - IPD TCV - IPD HD Ignition Coils - IPD silicone turbohosekit - IPD HD Endlinks - Eibach Pro Kit 30mm - Powerflex Front Control Arm Bushing - IPD HD Upper Spring Seats - IPD/Powerslot brakerotors icm Ferodo DS2500 pads - IPD HD SS Braided Brake Lines - 17"; Otrera 225/45/17 - Beige volleder - Spaceball -
- Black 2.4T awd
- 3rd Gear member
Ik heb zelf een helemaal zwarte versie. Maar deze blijf gewoon zwart er komt geen chroom door heen. Is de grill eerst verchroomt en dan zwart gespoten (toplaag)? De basiskleur is gewoon zwart kunststof.lemmer schreef:Hallo,
Ik had een aantal weken terug een XC-70 grill gekocht via internet. Nu komt na een paar weken het schroom al door de zwarte toplaag heen. Verkoper geeft aan dat het komt door steenslag (gek he aan de voorkant) en omdat dat het volvo logo is gemonteerd op de grille. De lak zit buiten het gebied waar het logo zit.
2.4T awd 235pk /380nm -xenon -blokjes grill- achterspoiler-zomer 18 inch R-velg Blackchrom Vredstein Vorti 235/40-18 -winter 17inch amalthea Michelin Alpin 225/40-17
- aertssenhjc
- 5th Gear member
Mischien naam en toenaam van deze rommelstrooier zou wel prettig zijn. weet de rest ook bij wie ZEKER niet te kopen.
Ik ben benieuwd
Ik ben benieuwd
Volvo V60 T3 Momentum 2012.
Citroën 2CV6 Club Blue Celeste.1986
Citroën 2CV6 Spécial Rouge Vallelunga. 1986
Kia EV6 Air 2022
Volvo V40 1.8 Europa Sports 2003.
Volvo S60 2.4T 2001 BSR Stage II.
Volvo 240 DL 1987
Citroën 2CV6 Club Blue Celeste.1986
Citroën 2CV6 Spécial Rouge Vallelunga. 1986
Kia EV6 Air 2022
Volvo V40 1.8 Europa Sports 2003.
Volvo S60 2.4T 2001 BSR Stage II.
Volvo 240 DL 1987
Tja, ook ik heb nog steeds € 240,- van hem te goed.piotrV70 schreef:Er is maar eentje die deze zwaar overprijsde rommel verkoopt.AlexV70 schreef:Ik ben nu wel nieuwsgierig waar deze bagger vandaan komt.
Wegens leveren van niet APK geschikte spullen.
Toen (2007) was ie ook al niet thuis................ Ja dreigen, dan kon ie wel. [-(
- Rob2u
- 5th Gear member
Ik vind dit een heel vreemd verhaal.....
Je zou eerder denken dat door de chromen omlijsting het zwart zou komen en NIET door de zwarte ribben een chromen onderlaag. En het is wel heel onwaarschijnlijk dat de basiskleur geheel chroom is en dat later overgespoten is met zwart! Dat is nl. precies de reden waarom je je eigen grill (met de chromen "spijltjes") niet gaat overspuiten......
Ik heb overigens al ca. 1 jaar deze zelfde grill, zelfs overgezet vanuit een eerdere V70, en hij blijft er perfect uitzien.
Je zou eerder denken dat door de chromen omlijsting het zwart zou komen en NIET door de zwarte ribben een chromen onderlaag. En het is wel heel onwaarschijnlijk dat de basiskleur geheel chroom is en dat later overgespoten is met zwart! Dat is nl. precies de reden waarom je je eigen grill (met de chromen "spijltjes") niet gaat overspuiten......
Ik heb overigens al ca. 1 jaar deze zelfde grill, zelfs overgezet vanuit een eerdere V70, en hij blijft er perfect uitzien.
Volvo V70 2.4T Aut5 2000 my2001 Mystic silver metallic, Premium- Winter- Estate lines, Xenon, HU-603 High Performance audio iMIV-LE, brushed alu interiortrim
Volvo V70 2.4T man 2000 my2001 Scarab Green HU-603 Premium sound
Volvo 245 GLE 2.3 1990 LPG-G3 non-Volvo airco
Volvo V70 2.4T man 2000 my2001 Scarab Green HU-603 Premium sound
Volvo 245 GLE 2.3 1990 LPG-G3 non-Volvo airco
- FGR
- 1st Gear member
Tja erg fris handel deze heer inderdaad niet, laatst netjes een order geannuleerd, krijg ik een bericht terug zonder dat hij mij kent, ik wordt door hem uitgemaakt voor woonwagenbewoner etc.. :mrgreen: En dan nog, zelf al zou ik dat zijn, zijn toch ook gewoon klanten. ::evil:
Veel spullen die daar te koop zijn zijn met een beetje zoekwerk op de Duitse eBay stukken goedkoper zelfs met de verzendkosten.
Bij mij heeft deze shop het echt volledig afgedaan en ik zou ook nooit iemand adviseren om daar wat te kopen, maar dit is mijn persoonlijke mening en slechts korte en zeker laatste ervaring met ACT... :youbutthead:
Veel spullen die daar te koop zijn zijn met een beetje zoekwerk op de Duitse eBay stukken goedkoper zelfs met de verzendkosten.
Bij mij heeft deze shop het echt volledig afgedaan en ik zou ook nooit iemand adviseren om daar wat te kopen, maar dit is mijn persoonlijke mening en slechts korte en zeker laatste ervaring met ACT... :youbutthead:
- liquid_force
- 6th Gear member
?? weet niet op welke post dit slaat, maar als dit slaat op de topic-starter willen we graag jouw kant van het verhaal horen.ACTuning schreef:Een ding moet je niet vergeten, er zitten 2 kanten aan een verhaal. De onze houden we maar voor ons
- FrankS60
- 5th Gear member
Zoals door de TS vermeld, de tent heet ACTuning. Hoe de kerel achter de toko heet weet ik niet.aertssenhjc schreef:Mischien naam en toenaam van deze rommelstrooier zou wel prettig zijn. weet de rest ook bij wie ZEKER niet te kopen.
Ik ben benieuwd
S60 2.4T - 261bhp - 407Nm - BSR 3"; downpipe & sportflow exhaust - BSR Optiflow air intake - Fasttech tuned - IPD HD CBV - IPD TCV - IPD HD Ignition Coils - IPD silicone turbohosekit - IPD HD Endlinks - Eibach Pro Kit 30mm - Powerflex Front Control Arm Bushing - IPD HD Upper Spring Seats - IPD/Powerslot brakerotors icm Ferodo DS2500 pads - IPD HD SS Braided Brake Lines - 17"; Otrera 225/45/17 - Beige volleder - Spaceball -
- FGR
- 1st Gear member
Je hebt nu de kans om het netjes op te lossen met de poster van de grill.ACTuning schreef:Een ding moet je niet vergeten, er zitten 2 kanten aan een verhaal. De onze houden we maar voor ons

En ieder geval heeft 2 kanten, maar blijft staan dat je antwoorden op zijn minst niet erg klantvriendelijk zijn of getuigen van een oplossend vermogen of klantvriendelijkheid, en gezien het aantal reacties wat hier gepost wordt door anderen zijn er schijnbaar meerdere met een minder prettige ervaring.
Goed nieuws reikt ver, slecht nieuws soms nog veel verder, maar succes met je winkel.