Owja tijd voor een update:
Bijna alles gedaan wat ik wou doen. (en meteen een tip: koop die schakelaar om je radiospriet naar beneden te houden als je CD's / MP3's aan het beluisteren bent. Inbouwen is 15 minuten werk)
Moet nog:
1: Leer / alcantara reconditioning doen. (Iemand tips? omg. Rotterdam)
2: Stoel wil soms niet naar achteren:
http://www.volvo850forum.nl/index.php/t ... 288.0.html
3: Olie verversen (5W40, iemand goede / slechte ervaringen met Olie? Prijs maakt mij niks uit, alleen het beste voor deze oranje joekel

)
4: Automaatbak flushen. Schakelt nog soepel, maar soms een hele lichte voelbare overgang, geen *boink* ofzo. Maar het is ook ong. tijd voor verversen, ik zag dat hij nog nooit geflushed (wel olie vervangen) was dus dat mag de dealer doen. (tenzij iemand in omg. Rotterdam nog een betere bedrijf weet)
5: Airco nakijken. Laatst in midden 2007 gedaan. Werkt nog goed, maar merkte gister toen ik de airco / ECC aan had staan dat toen ik de temp naar 22C zette op beide kanten de rechtermiddelste rooster rook ging blazen, nja ... mist

maar het rook wel een beetje muf ... zag er wel grappig uit. Daarna weer naar 18C gezet en nog lekker van de ECC genoten ...
6: Brandstoffilter vervangen. (ga ik zelf doen, idem olie van de motor)
7: Powerflex motorsteun monteren. (hoorde iets van een gele en paarse versie? Welke is beter? Geloof de paarse omdat die wat rustiger aanvoelt)
En tja... flirt nog met het idee om de motor net iets meer pit te geven, niet omdat ik snel wil rijden... maar meer omdat die 5 Cylinder grom net iets te gedempt is, zelfs met m'n K&N inlegfilter hoor je hem pas goed boven de 3500 rpm ... laatst hoorde ik een dubbele uitlaat (2 kanten) C70 en dat was me toch mooi. Een hele rustiger subtiele roffel. Alsof 2 dikke mensen aan het modderworstelen waren ... *blubber blubber blubber*
Maar precies wat ik zoek, zon lekker V8 geluidje... maar niet dat je de hele buurt er mee wakker maakt... moet er ook mee naar klanten immers.
En nu maar afwachten tot iemand hem spot