ok.
Maar dat zou een indicatie zijn dat er met het teogevoerde mengsel iets mis is, wat lambda niet meer kan bijregelen, maw hij loopt buiten regelbereik, lampje aan.
Dat zou een overweging kunnen zijn om het te laten testen, maar dan toch ook eerst op benzine het probleem detecteren, op gas kijken wat het resultaat is.
Lampje is een indicatiemiddel.
Take your time, maar wel effe doen, is wel handig om te weten voor je de kat aan gort rijdt. .... (of heb je die niet?)
940 Estate Regent Red pearl metallic, 1996, 483832 442875 kms, B230FK, AW71L, Vialle LPi
460 1.8 GL Benzine 1992, grijs, of zo, of vaal zwart, 160.000 kms
- verkocht - 940 Estate Nautic Blue, 1991, 369500 kms, B230FB, M47, OMVL LPG-installatie
- verkocht - 940 Sedan Ruby Red metallic, 1994, 333000 kms, B230FB, handbak, Vialle AMS
- verkocht - 164 Sedan Blue metallic, 1973, 117800 kms, B30E, BW35, GMS-G2
Dan maakt het natuurlijk niet meer uit, behalve voor verbruik....
'k Zou dat lampje toch zaterdag ook maar gelijk vervangen.
Succes met de kat, rotklusje, vooral de aansluiting met middendemper.
De rest van de pijp is nog goed?
Ik ben namelijk toe aan een nieuwe en ga er een Simons onder hangen, maar met meer kopen, levert misschien hogere quantumkorting op, dus als je dat wil, meld je maar even.
940 Estate Regent Red pearl metallic, 1996, 483832 442875 kms, B230FK, AW71L, Vialle LPi
460 1.8 GL Benzine 1992, grijs, of zo, of vaal zwart, 160.000 kms
- verkocht - 940 Estate Nautic Blue, 1991, 369500 kms, B230FB, M47, OMVL LPG-installatie
- verkocht - 940 Sedan Ruby Red metallic, 1994, 333000 kms, B230FB, handbak, Vialle AMS
- verkocht - 164 Sedan Blue metallic, 1973, 117800 kms, B30E, BW35, GMS-G2
Ik moet een nieuwe van a tot z, van spruitstuk tot achterbumper, van de bovenkant tot de bodem van mijn portomonnee. Die simons, is dat een complete uitlaat of alleen de demperset/halfset. Kost dat dan?
Normaal kost een Simons ergens rond de 400-450 euro, tenminste, als ik de verschillernde sites mag geloven.
Ik heb een adres, waar de zelfde buis voor 300 tot aan de deur bezorgd wordt.
Mijn Turbo-pijp, kost normaal al 200 euro, voor 100 meer heb ik een edelstalen met mooi eindstuk.
een lid van de v700v heeft hem eronder hangen, ziet er niet gek uit.
Deze pijp: 024-H6P te vinden op de site van Simons sportsystemen, via http://www.gkb-import.nl/zoeksimons/
In theorie kunnen ze er uit, die schroefjes, maar er zit achter i van de twee een veertje.
Ik weet niet wat de veerspanning is, maar hou ze goed vast.
Als je een lange dop gebruikt, blijft ie er wel in zitten.
Mogelijk zit er nog wel dampvormig gas in, dus niet roken, en uiteraard met het contact af.
Kijk eens op de site van Vogels kun je de afstelhandleiding en constructie downloaden, kun je zien hoe het eruit ziet, van binnen.
940 Estate Regent Red pearl metallic, 1996, 483832 442875 kms, B230FK, AW71L, Vialle LPi
460 1.8 GL Benzine 1992, grijs, of zo, of vaal zwart, 160.000 kms
- verkocht - 940 Estate Nautic Blue, 1991, 369500 kms, B230FB, M47, OMVL LPG-installatie
- verkocht - 940 Sedan Ruby Red metallic, 1994, 333000 kms, B230FB, handbak, Vialle AMS
- verkocht - 164 Sedan Blue metallic, 1973, 117800 kms, B30E, BW35, GMS-G2
Zo, nieuwe lmm, nieuwe cisklep (bleek toch niet goed) en even af laten stellen bij nordicar. Wat een genot. Voor het eerst sinds jaren kan ik weer gewoon rijden en hoef ik niet met de handrem te remmen en gas te houden enzo. Wat een luxe.
Ook meteen een beurtje en een nieuwe uitlaat van voor tot achter en stuurhuishoesje, lekke schokdemper achter hebben ze gelukkig niet gezien bij de apk. Ik ben gelukkig.