Ik wil dan toch zo langzamerhand wat dingen aan mijn V50 gaan veranderen, om te beginnen met de audio.
Er zit nu standaard base audio in (4 speakers totaal) en ik vind het geluid daarvan niet echt geweldig, ondanks de veranderde instellingen van de bas en treble.
Ik wil in de deuren nieuwe speakers plaatsen, JBL/Pioneer waarschijnlijk met losse tweeters erbij. Verschillende handleidingen op dit forum kan ik daar goed voor gaan gebruiken.
Echter zou ik ook graag een subwoofer achterin leggen en een FM modulator maar ik heb een paar vraagjes:
-Waar haal ik in de kofferbak stroom vandaan voor een versterker? de 12v plug blijft altijd onder spanning dus ik denk dat ik kabels moet trekken naar achter. kan ik deze van de voorste 12v plug halen of is het beter om kabels naar de accus te leggen, hoe moet ik die kabels daar naartoe leggen?
-Hoe kan ik de versterker van audio IN voorzien? een versterker op de draden van de voorste speakers aansluiten geeft niet zo'n goede kwaliteit heb ik gelezen, kan ik ergens een tulpstekkertje vandaan halen voor de ingang?
-Ik lees op het forum dat de meeste mensen tussen de 75-200 euro kwijt zijn voor een FM modulator van JVC/Kenwood maar ik vind ze voor ~ 10 euro al. Klopt dat wel? Klik
Bedankt voor jullie hulp!