bij iedere stop gaat de navigatie terug naar de 'standaard' instellingen zoals: schaal = 100m, kaart in de rijrichting ipv naar het noorden.
de route die je aan het rijden bent moet je ook opnieuw instellen.
(staat vreemd genoeg wel in de 'laatste routes' dus een deel van het geheugen lijkt nog wel te werken.
Dit was in de eerste maanden niet, maar de RTI lijkt zijn geheugen kwijt te zijn geraakt sinds enige tijd. Meer ervaringen hiermee? eerste reactie van de dealer was dat het inderdaad een bekend probleem is waar vooralsnog geen oplossing voor is???
De auto betreft een XC70 D5 Summum van juli 2008 (MY2009)
geheugen RTI navigatie
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Kan je bv. niet even proberen om de optie "terug naar fabrieksinstellingen" te activeren en daarna weer je eigen voorkeuren er in te zetten?
Misschien overrule je dan die verkeerde instellingen.
Misschien overrule je dan die verkeerde instellingen.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.