Greets,
Senne
Zekering 13Stretch schreef:Ik heb eens vlug bij de "Fuses" gekeken maar ik vond er niets in dat met die stekker te maken had, iemand een idee met welke zekering die samenhangt?
eventueel ander polariteit dwz is de buitenkant van de stekker positief of juist negatief?? heb zo als een een hele serie zekeringen in de stekker van de tomtom opgeblazen voordat ik met de multimeter er achter kwam dat de polariteit van de stekker omgekeerd was.JPV70 schreef:De oplader, is dit de originele die bij de Garmin hoort / geleverd is?
Mijn TomTom lader doet het nl. wel op de TT maar niet op de Garmin! Ondanks dezelfde aansluiting, Voltage en Ampèrage.
---------------------RD schreef:Wie kan mij verder helpen met een soort gelijk probleem, tijdens onze rit afgelopen week naar Italie viel zowel de voor- als achter- sigaretten plug uit. De kinderen zaten achter DVD te kijken en voor zat een mp3 modulator in de plug. Ondertussen heb ik de 15 amp (kleine zekering) onder bij de pedalen gecontroleerd en de hierboven omschreven zekering 13 bij de zijdeur, beiden zijn goed.
Wie kan mij hiermee verder helpen?