440 is inderdaad een leuke beginnersbak

Goede stoelen voor lange ritten, beetje luxe uitvoering heeft ook nog gewoon stoelverwarming, airco, en (relatief ... tja Dynaudio uit de C70 nu hé

) goede speakers.
Verder met een spoiler erop (las dat je dat wou, hoewel ik het nut betwijfel ... maargoed, ieder wat wils!) nog best sportief, of bijv. een 480 1.7i Turbo, uniek, en veel fun voor je geld.
850 blijft als beginnersauto natuurlijk geweldig dat hoeft niemand je hier te vertellen, maar net zoals de rest zou ik er niet mee beginnen, laat het nog eventjes een droom zijn, waardeer je het straks des te meer en kan je een echte leuke en goed onderhouden T-5R kopen.
Ik zeg maar zo, een mooie auto kopen kan iedereen, erin rijden ... dat is een ander verhaal. Een C70 die goed is heb je nu ook voor 15k (of minder als je naar hoge km's wilt kijken / iets wat minder onderhouden) maar de wegenbelasting, verzekering, en het verbruik (moet 98 in) ... tja! En op je verzekering / onderhoud wil je echt niet besparen, dat moet je zon prachtige wagen niet aandoen.
Oeps... ik dacht dat ik reageerde op de reactie over de 440 ... maar omdat het laat is miste ik dat we al op pagina 2 zaten