Facelift C30 besteld! UPDATE: Zaterdag op naam & ophalen

De opvolger van P1800 en 480
Gesloten
D-Funk
3rd Gear member

Paul schreef:Mooi man!! Heel cool! Maar waarom geen DrivE spoiler en de normale? Ik vind die van de DrivE veel leuker!
Ik vind de normale spoiler leuker omdat deze omhoog staat ipv omlaag..
remmm schreef:D-Funk..... Ik wil je nog 1 essentieel onderdeel niet onthouden en dat is het sportstuur van de R-design.... Deze kan je ook los bestellen bij de dealer dan komt hij op 250,- ofzo.... via de fabriek komt hij op 400,- Dus misschien dat ze je daar nog mee tegemoet kunnen komen. Het sportstuur ligt zo lekker in de hand. Ik heb hem ook achteraf gemonteerd en er nog steeds geen spijt van.
Goed dat je het zegt! Ik heb inderdaad dat stuurtje al gevoelt en viel me al op dat dit een super stuurtje is.. Ik ben 11 januari jarig, misschien een goed cadeau :-p
Rob Bakker schreef:Ben ook heel benieuwd hoe het geheel eruit komt te zien!

Ook benieuwd hoe de meegespoten onderkant gaat staan bij de rest.

Geen verkeerde tegemoetkoming van de dealer.
Het is voor mij ook een verrassing hoe het er totaal uit ziet! Met die R-Design had ik nog een foto, nu is het een beetje gokken :-p

De dealer heeft prima werk geleverd, stelde het ook zelf voor en deed niet moeilijk. Super service!
Facelift C30 Summum, Ice White, 18"; Midir, Verlaagd sportonderstel, Xenon, Verwarmde stoelen, RTI, Telefoon, Cranberry leder, Dynaudio, Onderpanelen Ice White gespoten etc..
Lambert
5th Gear member

Ik ben 11 januari jarig, misschien een goed cadeau
Is dat een hint?
History:
-Volvo S60 T6 R-design
-Audi A5 Quattro Cabrio 3.0 V6
-Audi A6 sedan Quattro 3.0 V6
-Audi A6 Avant 3.0 V6
-Volvo C70 T5 Summum Polestar
-XC60 T5 Summum Rica
-Audi A5 Sportback ProLine
-V70 D5 Summum Rica
-C70 cabrio 2.4T
-S60 D5 chrono Rica
-S60 2.4T Rica
-V40 Europa
-V40
Mike Philippens
3rd Gear member

remmm schreef:Ik wil je nog 1 essentieel onderdeel niet onthouden en dat is het sportstuur van de R-design...
Waarin verschilt het R-Design sportstuur met het 'gewone' sportstuur? Ik zie in de folder alleen een extra logo, verder ziet ie er hetzelfde uit.
Afbeelding
Tomson
2nd Gear member

Je lijstje is heel knap aangevult, vooral alles in 1 kleur is nice.

Behalve de Diffusor. Die had je zo moeten laten of in het zwart moeten laten zetten naar mijn mening.

Het heeft niet echt een nut, maar in een contrasterende kleur oogt het nog zo sportief.
JDG
2nd Gear member
Contacteer:

Gaaf hoor, mooie combi wit met rood leder! Geduld is een schone zaak :D Schuifdak zou het helemaal afmaken, is er nog steeds een Season-line bij de nieuwe C30? Heb helaas nog geen prijslijst gevonden.
Volvo V40 D4 Business Summum (2014), ice white, leder charcoal/blond, business pack connect, luxury line, 17" mannan
Volvo C30 1.6D Drive (2009), ice white, quartz lederen bekleding, season-line, business-line, xenon, Spartacus 17";, HP audio, nordic inlays
Volvo 240 Polar 2.0 Estate (1993), LPG, solid white, zwart tweed bekleding, airco, stoelverwarming
D-Funk
3rd Gear member

Mike Philippens schreef:Waarin verschilt het R-Design sportstuur met het 'gewone' sportstuur? Ik zie in de folder alleen een extra logo, verder ziet ie er hetzelfde uit.
Is inderdaad hetzelfde volgens mij..
Tomson schreef:Je lijstje is heel knap aangevult, vooral alles in 1 kleur is nice.

Behalve de Diffusor. Die had je zo moeten laten of in het zwart moeten laten zetten naar mijn mening.

Het heeft niet echt een nut, maar in een contrasterende kleur oogt het nog zo sportief.
Vet idee! Nog niet over nagedacht, sowieso eigenlijk niet over de kleurstelling. Ik had een witte R-Design besteld dus is het automatisch helemaal wit geworden.

Het is wel iets om over na te denken!
JDG schreef:Gaaf hoor, mooie combi wit met rood leder! Geduld is een schone zaak :D Schuifdak zou het helemaal afmaken, is er nog steeds een Season-line bij de nieuwe C30? Heb helaas nog geen prijslijst gevonden.
Season-line is exact hetzelfde als bij het oudere type. Ook de prijs blijft gelijk.

Inderdaad, dakje is super maar op een gegeven moment is het budget op he :-p
Facelift C30 Summum, Ice White, 18"; Midir, Verlaagd sportonderstel, Xenon, Verwarmde stoelen, RTI, Telefoon, Cranberry leder, Dynaudio, Onderpanelen Ice White gespoten etc..
Lambert
5th Gear member

Lijkt me met een zwarte diffusor ook wel mooi...ff een plaatje gezocht van het oude model...

Afbeelding
History:
-Volvo S60 T6 R-design
-Audi A5 Quattro Cabrio 3.0 V6
-Audi A6 sedan Quattro 3.0 V6
-Audi A6 Avant 3.0 V6
-Volvo C70 T5 Summum Polestar
-XC60 T5 Summum Rica
-Audi A5 Sportback ProLine
-V70 D5 Summum Rica
-C70 cabrio 2.4T
-S60 D5 chrono Rica
-S60 2.4T Rica
-V40 Europa
-V40
remmm
5th Gear member

Mike Philippens schreef:
remmm schreef:Ik wil je nog 1 essentieel onderdeel niet onthouden en dat is het sportstuur van de R-design...
Waarin verschilt het R-Design sportstuur met het 'gewone' sportstuur? Ik zie in de folder alleen een extra logo, verder ziet ie er hetzelfde uit.
Is precies hetzelfde behalve het logo... ik heb hem zonder het logo besteld..
D-Funk
3rd Gear member

Lambert schreef:Lijkt me met een zwarte diffusor ook wel mooi...ff een plaatje gezocht van het oude model...

Afbeelding
Blijf het oude model ook nog steeds super vinden. Te dik!

Jah, lijkt me opzich ook wel apart.. Maar goed, ik laat het eerst zo! :-)
wllmzz
3rd Gear member
Contacteer:

D-Funk schreef:
Lambert schreef:Lijkt me met een zwarte diffusor ook wel mooi...ff een plaatje gezocht van het oude model...

Afbeelding
Blijf het oude model ook nog steeds super vinden. Te dik!

Jah, lijkt me opzich ook wel apart.. Maar goed, ik laat het eerst zo! :-)
altijd als ik deze plaatjes zie denkik...oef.. ook wel erg dikke velgen hoor!

ben benieuwd hoe je c30 uiteindelijk uit de showroom komt! heb 1 keer een auto `blind`besteld...facelift voor fiesta ST... en doe het noooooit weer :D
D-Funk
3rd Gear member

wllmzz schreef: ben benieuwd hoe je c30 uiteindelijk uit de showroom komt! heb 1 keer een auto `blind`besteld...facelift voor fiesta ST... en doe het noooooit weer :D
Haha.. O jeeee! Ik hoop dat ik niet dezelfde ervaring als jou krijg :-p.

Ben ook erg benieuwd hoe hij uit de showroom komt. Ik heb de auto nog nooit in het echt gezien laat staan dat de onderkant mee is gespoten (kan officieel niet bij de dealer)

Maakt het wachten extra vervelend haha!
Dennis C30
2nd Gear member

hoi,
gave complete auto heb je besteld. ik heb ook leder met stoelverwarming en die is erg prettig, na een kilometertje is de stoel al warm. Dit is mijn eerste auto met xenon en wat een zicht zeg, zeker prettig bij onverlichte wegen.
Goed dat je dat er bij hebt besteld, scheelt ook dat je niet steeds H7 lampen hoeft te wisselen...
Ex: C30 1.8 Summum 2008 titanium grijs, leder antraciet, xenon, 17" Zaurak,
EX: 240 2.3 GL automaat
Nu voor hobby: Amazon 1968 B18A 2 deurs coach kleur 95L
Dagelijkse auto: Fiat Grande Punto
D-Funk
3rd Gear member

Dennis C30 schreef:hoi,
gave complete auto heb je besteld. ik heb ook leder met stoelverwarming en die is erg prettig, na een kilometertje is de stoel al warm. Dit is mijn eerste auto met xenon en wat een zicht zeg, zeker prettig bij onverlichte wegen.
Goed dat je dat er bij hebt besteld, scheelt ook dat je niet steeds H7 lampen hoeft te wisselen...
Thnx voor je bericht!

Cool, ben erg benieuwd! Zo te zien heb jij ook een complete auto. Denk je er over om ook een topic aan te maken? Zou leuk zijn als we je auto kunnen bewonderen! :-D
D-Funk
3rd Gear member

Hoppaaa!

Zie dat de DRIVe achterkant in Summum uitvoering anders is dan de huidige in de configurator! Dit ziet er 10 x zo goed uit zo zonder diffuser (of zouden ze stiekem de verkeerde foto bij het verkeerde model toegevoegd hebben?) Anyway, als de diffuser er echt niet op zit ben ik blij :-D
Paul
Geartronic member

Zie net het intro pakket van de C30, poeh hey, RTI alles voor 0 euro ... poeh!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus

MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
Poolrev
5th Gear member

Volgens mij kloppen die plaatjes in de configurator niet allemaal. Want de D5 en T5 hebben bij de R-Design allebei maar 1 eindpijp. Maar wie weet valt 't in jouw geval mee! :D
wllmzz
3rd Gear member
Contacteer:

die achterkant van de nieuwe C30 in de configurator ziet er toch wat tam uit.. ook mede door het enkele uitlaatje.. denk dat het in real-life wel meevalt!

succes met wachten!!
JaccoC30
3rd Gear member

Paul schreef:Zie net het intro pakket van de C30, poeh hey, RTI alles voor 0 euro ... poeh!
Is er al een nieuwe prijslijst beschikbaar dan? Op de Volvo site nog steeds alles van het vorige model.
V60 D4 R- design 2018. Polestar optimized, 19" polestar III velgen.
D-Funk
3rd Gear member

JaccoC30 schreef:
Paul schreef:Zie net het intro pakket van de C30, poeh hey, RTI alles voor 0 euro ... poeh!
Is er al een nieuwe prijslijst beschikbaar dan? Op de Volvo site nog steeds alles van het vorige model.
Na mijn weet nog niet. De dealer heeft wel alle goede prijzen in hun systeem staan maar er is nog geen folder oid.

Overigens lijkt me die 0 euro voor het intro pakket wel heel overdreven, zal vast nog niet kloppen. Net als al die afbeeldingen..
D-Funk
3rd Gear member

wllmzz schreef:die achterkant van de nieuwe C30 in de configurator ziet er toch wat tam uit.. ook mede door het enkele uitlaatje.. denk dat het in real-life wel meevalt!

succes met wachten!!
Een T/D5 heeft wel dubbele pijpen.

Vind het wel slim dat je nu zelf moeilijker dubbele pijpen met een 1.6/2.0 kan plaatsen, maakt een T/D5 toch wat exclusiever..
Gesloten

Terug naar “C30”