Ik vind de normale spoiler leuker omdat deze omhoog staat ipv omlaag..Paul schreef:Mooi man!! Heel cool! Maar waarom geen DrivE spoiler en de normale? Ik vind die van de DrivE veel leuker!
Goed dat je het zegt! Ik heb inderdaad dat stuurtje al gevoelt en viel me al op dat dit een super stuurtje is.. Ik ben 11 januari jarig, misschien een goed cadeau :-premmm schreef:D-Funk..... Ik wil je nog 1 essentieel onderdeel niet onthouden en dat is het sportstuur van de R-design.... Deze kan je ook los bestellen bij de dealer dan komt hij op 250,- ofzo.... via de fabriek komt hij op 400,- Dus misschien dat ze je daar nog mee tegemoet kunnen komen. Het sportstuur ligt zo lekker in de hand. Ik heb hem ook achteraf gemonteerd en er nog steeds geen spijt van.
Het is voor mij ook een verrassing hoe het er totaal uit ziet! Met die R-Design had ik nog een foto, nu is het een beetje gokken :-pRob Bakker schreef:Ben ook heel benieuwd hoe het geheel eruit komt te zien!
Ook benieuwd hoe de meegespoten onderkant gaat staan bij de rest.
Geen verkeerde tegemoetkoming van de dealer.
De dealer heeft prima werk geleverd, stelde het ook zelf voor en deed niet moeilijk. Super service!