vraagjes over medusa velg

Zomerbanden, winterbanden, bandenboeren bandenplakken? Kortom alles over het contact met de weg.
Plaats reactie
WalterB
2nd Gear member

Tja gezien het feit ik een poos besmet ben geweest met het styling virus (het poetsen van de wagen heb ik er aan over gehouden :D ).
Begint het bij de C30 toch ook te kriebelen.
En dus ben ik wat rond aan het kijken voor andere velgen, ik wil daarbij wel orginele volvo velgen blijven houden.
Nu kwam ik onder een andere volvo de Medusa velgen tegen en ik vroeg mij af, weet iemand of dit past ? ( ET waardes/ omtreksnelheid etc.)
En wat ongeveer die prijs is van die dingen ? dat krijg ik namelijk nergens gevonden.

THNX

Walter
Een week de auto niet gepoetst, is een week niet geleefd.
FrankS60
5th Gear member

http://vccs.volvocars.se/accessories/ca ... 302367.htm

Astu, een originele C30 accesoire dus dat past vast wel :wink:

Prijs durf ik je niet te zeggen, even met het nummer bellen naar de volvo dealer en je weet het!

Overigens, wat is "poesten" (zie je eigen onderschrift) :D :wink:
S60 2.4T - 261bhp - 407Nm - BSR 3"; downpipe & sportflow exhaust - BSR Optiflow air intake - Fasttech tuned - IPD HD CBV - IPD TCV - IPD HD Ignition Coils - IPD silicone turbohosekit - IPD HD Endlinks - Eibach Pro Kit 30mm - Powerflex Front Control Arm Bushing - IPD HD Upper Spring Seats - IPD/Powerslot brakerotors icm Ferodo DS2500 pads - IPD HD SS Braided Brake Lines - 17"; Otrera 225/45/17 - Beige volleder - Spaceball -
asta
5th Gear member

Ja ze passen, worden als optie aangeboden voor een C30.
Let wel, ze zijn erg duur!
Ik heb ze inclusief banden (215/50/R18 Michelin Pilot Exalto) voor 1850,- gekocht.
Ga je naar een dealer dan betaal je daar de standaard prijs 1800,- zonder banden.
Vraag anders even op de volgende website wat je kwijt bent, daar komen die van mij ook vandaan.
(2006-02) V50 Geartronic Kinetic , Black Sapphire metallic, 18 inch Medusa, RTI, High performance sound.
Evenveel pk's als een gemiddelde manege.
(2006-03) S40 Geartronic Momentum, Black Sapphire metallic, 16inch, RTI, High performance sound.
WalterB
2nd Gear member

mooi dan kan ik sparen voor het komende jaar.
THNX heren dit helpt enorm.
wist trouwens niet dat het een orginele accersoire was
@frank: zal me onderschrift wijzigen viel mij niet op namelijk

GRTZ

Walter
Een week de auto niet gepoetst, is een week niet geleefd.
Plaats reactie

Terug naar “Banden en velgen”