Laat ik ook eens een bijdrage doen........
Ik tankte verschillende merken diesel (Tango BP Esso etc)door elkaar waarbij ik wel altijd het gevoel had dat mijn 2.0d lekker(der) liep op Esso diesel.
Nu door verplaatsing van mijn werkplek kom ik langs een zelf bedieningsstation van Shell.
Daar heb ik de laatste 5 a 6 maal achter elkaar Shell Fuelsafe diesel getankt en mij valt op dat de motor merkbaar lekkerder draaid, ook ik had rond de 1850rpm last van ietsje schokkend gevoel maar dit is nu volledig verdwenen.
Ik zou zeggen proberen kan altijd...........
Pieter
Hortend rijden in de stad...
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
Wij tanken sinds vandaag ook Shell Fuelsafe diesel.
- Christopher
- 3rd Gear member
Mjah... Je hebt weinig keus eigenlijk. Fuelsafe is de nieuwe gewone Diesel van Shell.
Ik geloof niet dat ik echt iets heb gemerkt van het verschil tussen de gewone van vroeger en de Fuelsafe van nu. Het verschil tussen gewoon/Fuelsafe en V-Power is wel merkbaar.
Ik geloof niet dat ik echt iets heb gemerkt van het verschil tussen de gewone van vroeger en de Fuelsafe van nu. Het verschil tussen gewoon/Fuelsafe en V-Power is wel merkbaar.
S40 2.0D - Barents Blue Momentum
- Delta
- 4th Gear member
Nee dat is te begrijpen als je altijd al Shell heb je getankt is er geen verschil, ik bedoel juist als je andere merk diesel tankt zou je dit eens kunnen proberen.Christopher schreef:Mjah... Je hebt weinig keus eigenlijk. Fuelsafe is de nieuwe gewone Diesel van Shell.
Pieter
Vorige auto: V50 2.0d summum automaat exit met 470.000 en nu V50 D3 geartronic
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
Mijn vader zei dat ze de auto een kleine reset hadden gegeven (15 minuten). Weet niet of er nog veel verbruik is.