Heeft er iemand ervaring met deze banden? Is een velgenmerk welke ook banden produceert.
Ben je niet bang dat het comfort helemaal weg is als je over gaat op 18"?Eagletje schreef:Dat doe ik ook niet, besparen op kwaliteit, op prijs wel
Zal de optie Nordhorn even in gedachten houden, kan ook nog zijn dat ik mijn 17" setje sculptor compleet inruil op een set 18" met nieuwe sloffen.
Dank je Diesel
Vake bej te bangediesel01 schreef: Ben je niet bang dat het comfort helemaal weg is als je over gaat op 18"?
Ik heb die PSII er vorige maand nog onder laten zetten. Ik ben vergeten naar de DOT-code te kijken, en de auto is nu net opgehaald voor de problematiek in mijn ECC. Dus eerder dan morgen kan ik het ook niet controleren. Maar als je ze niet/moeilijk kunt krijgen, moet je me dat maar laten weten. Ik kan er in elk geval wel nog wel aankomen.diesel01 schreef:Oceanracer, ik dacht dat deze niet meer werden geleverd.
Dezelfde heb ik er nu voor onder zitten en dat bevalt zeer goed, in tegenstelling tot de Goodyears die er achter onderzitten die zijn nog niet af maar ik wil gewoon 4 dezelfde banden onder de auto hebben.
Dan ga ik gewoon op zoek naar de Pilot Sport, nu zit er een winterset onder dus ik kan op mijn gemak even rond neuzen.
Thanks
945i schreef:Hoe lang rij je 160 km/h?
Blijkbaar wel.diesel01 schreef:945i schreef:Hoe lang rij je 160 km/h?
Ik neem aan dat ik niet hoef uit te leggen dat het 80 km enkele reis is dat ik bedoel.