Goededag,,
Mijn v70 1997 LPG 350.000km wil soms niet starten. Accu, bougie en dynamo zijn goed. Meestal wel, soms niet...
Volgens LPG-expert is lpg systeem perfect. Hij vermoedt te lage druk door de brandstofpomp.
Is dit bekend probleem? Is vervangen de oplossing? Zijn er meer mogelijkheden die dit probleem veroorzaken?
Niet aanslaan - benzinepomp?
-
- 1st Gear member
Is dit niet het beruchte relais 103 probleem ?
Edit : zojuist bij de dealer geweest met hetzelfde probleem : motor start niet, maakt ook geen aanstalten.
Diagnose : antennering achter contactslot defect. lasten € 125,- incl montage.
In mijn geval garantie, (moet wel besteld worden..)
(C70 T5 overigens)
Edit : zojuist bij de dealer geweest met hetzelfde probleem : motor start niet, maakt ook geen aanstalten.
Diagnose : antennering achter contactslot defect. lasten € 125,- incl montage.
In mijn geval garantie, (moet wel besteld worden..)
(C70 T5 overigens)
- Oceanracer
- Geartronic member
Laat me raden: Je hebt hem volgegooid met benzine?
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
-
- 1st Gear member
ok, volvo dealer nét gehaald na grote problemen. De monteur moest de 15 meter naar de montageplek rijden, kostte hem 10 minuten.
Probleem is: de verdeler/rotor/ontsteker vastgesmolten. Nieuwe bougie en verdeler erin..
motor loopt nu weer goed, alleen op gas af en toe bij vol gas een hapering. Zoeken wat dat is....iemand idee?
Probleem is: de verdeler/rotor/ontsteker vastgesmolten. Nieuwe bougie en verdeler erin..
motor loopt nu weer goed, alleen op gas af en toe bij vol gas een hapering. Zoeken wat dat is....iemand idee?