Heldere koplampen S60/V70 à 174,90 euro

De grotere Volvo's
FrankS60
5th Gear member

Ik zie al weer allerlei opmerkingen waar ik graag op in zou gaan, maar ik heb er geen zin in. Iederen mag geloven wat hij wil, en eenieder staat vrij in alle keuzes betreffende onderdelen en garages.

Het enige dat ik wel even wil vermelden is dat ik geen wrok heb tegen dealers, hier in mijn omgeving zit een volvo dealer die zich tot nu toe zeer behulpzaam heeft gedragen, ondanks dat mijn auto er niet voor regulier onderhoud komt.

Meer tekst ga ik er niet aan vuil maken, het gaat toch nergens heen.
S60 2.4T - 261bhp - 407Nm - BSR 3"; downpipe & sportflow exhaust - BSR Optiflow air intake - Fasttech tuned - IPD HD CBV - IPD TCV - IPD HD Ignition Coils - IPD silicone turbohosekit - IPD HD Endlinks - Eibach Pro Kit 30mm - Powerflex Front Control Arm Bushing - IPD HD Upper Spring Seats - IPD/Powerslot brakerotors icm Ferodo DS2500 pads - IPD HD SS Braided Brake Lines - 17"; Otrera 225/45/17 - Beige volleder - Spaceball -
Johras
2nd Gear member

Ben er net achtergekomen dat ik een grote barst in mijn rechter koplamp heb. Weet iemand of deze lampen ook in een Amerikaanse S60 uit 2001 gebouwd kunnen worden of moet ik dan Amerikaanse heldere koplampen vinden? Ik heb nu iig geen stelmotor, maakt dit nog verschil?
alex30
2nd Gear member

ooit ook eens imitatie black duals in mijn vorige auto een V40
gehad. Leek allemaal heel mooi en netjes maar achteraf spijt als haar
op mijn hoofd gehad ook bijna afkeur door een slecht lichtbeeld.
in combinatie met after market xenon reed ik gewoon voor jan met de korte achter naam.
voor mij nooit meer vooral wat verlichting betreft.
origineel vreselijk duur maar wel goed.
VOLVO XC90 T6 EXECUTIVE GEARTRONIC
Bigdog
2nd Gear member

En ?
Heeft iemand inmiddels al ervaring met deze lampen ?
I own a Volvo because I love it !
degids
3rd Gear member

Ik rijd er nu ongeveer een maandje of 4 mee en ik heb in elk geval in die tijd nog nooit een seinende tegenligger gehad.
Voor 18 maart moet de auto weer gekeurd worden, dan weet ik ook of ik door de keuring heen kom :)
V70 T5 A5 MY2002 Mobility line
Mercedes Benz E320 Kombi V6 MY2001
Bigdog
2nd Gear member

Ik neem aan dat je ze in de garage hebt laten afstellen.
Als ze niet goed waren geweest, had je dit zeker al geweten.
Ik heb bij mijn vorige volvo (V40) dit ook al eens gedaan en bij de APK geen problemen ondervonden, wel had ik bij de nieuwe lampen een veel grotere lichtopbrengst.
I own a Volvo because I love it !
hadico
5th Gear member

Had er hier een in mijn T5 na schade bij de vorige eigenaar en reparatie bij Care ook zo'n 'originele' Valeo goed er kwam licht uit maar was toch net niet wat het hoorde te zijn ,overduidelijk zichtbaar omdat er rechts nog een oude inzat ook Valeo weliswaar maar dan met een mooi en juist lichtbeeld.
Heb ook nog geprobeerd om hier aftermarkt xenon in te zetten (drama)maar ben hiermee nooit de weg opgegaan en heb deze nu dus als grootlicht in de naderhand aangeschafte originele bixenon lampen gemonteerd.
Ik moet zeggen dat de aftermarkt er hetzelfde uitziet niets mis mee op het eerste oog maar het is vaak toch net niet wat het beloofd te zijn, helaas kom je hier pas achter na aanschaf en montage ikzelf kon er in ieder geval niet blij van worden ondanks dat het lichtbeeld op het aparaat goed leek.
FrankS60
5th Gear member

Same here, maar al wel APK goedgekeurd!
S60 2.4T - 261bhp - 407Nm - BSR 3"; downpipe & sportflow exhaust - BSR Optiflow air intake - Fasttech tuned - IPD HD CBV - IPD TCV - IPD HD Ignition Coils - IPD silicone turbohosekit - IPD HD Endlinks - Eibach Pro Kit 30mm - Powerflex Front Control Arm Bushing - IPD HD Upper Spring Seats - IPD/Powerslot brakerotors icm Ferodo DS2500 pads - IPD HD SS Braided Brake Lines - 17"; Otrera 225/45/17 - Beige volleder - Spaceball -
Vliegende Baksteen
2nd Gear member

Mooie aanbieding! Ik heb al eens eerder goede zaken kunnen doen met Koebergen; daarover geen onvertogen woord.

Let wel: die 175 euro per lamp is EX BTW!
Dat is dus € 208,25 voor gewone mensen 8)
V70 D5 Summum ('02) Cosmos Blue metallic (full color), DVD RTi, 18inch Nebula (wintermaanden 16inch Ursa), iMIV + RVCAM, blokjesgrille, off black sport leder, MY05 koplampen + achterlichten
Plaats reactie

Terug naar “De 60 - 70 - 80 en 90 series”