Als dat iets is dat alleen opgaat voor België vermoed ik idd dat Volvo daar weinig mee zal gaan doen.
Jammer dat Europa niet bij machte lijkt om een Europese regelgeving c.q. belastingheffing ten aanzien van CO2 belasting van de grond te krijgen.
Dat is alleen wel weer een hele andere discussie.
S60 R: LPI EN tunen? Kan het?
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
-
- 8th Gear member
Ach, ze (Volvo) hebben vroeger ook wel "iets" gedaan voor Italië.. Maar dat is een grotere markt denk ik.. :?
Idd, te gek voor woorden dat het miljoenen verslindende instituut Europa, geen unanieme afspraken kan maken op dit gebied.
Begin van deze week nog rondgereden in dieselland België..Op een paar stukken snelweg na, kan je überhaupt niet genieten van het rijden daar. Gatenkaas is een beter naam voor de meeste wegen..
Idd, te gek voor woorden dat het miljoenen verslindende instituut Europa, geen unanieme afspraken kan maken op dit gebied.
Begin van deze week nog rondgereden in dieselland België..Op een paar stukken snelweg na, kan je überhaupt niet genieten van het rijden daar. Gatenkaas is een beter naam voor de meeste wegen..

Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
-
- 6th Gear member
Dat klopt, maar wil alleen maar aangeven, dat als dit bv wél een Europese regelgeving zou zijn, dat Volvo dat graantje maar al te graag zal willen meepikken, en daarmee plots Volvo en gas wél kan. :roll:bart simpson schreef:Dat is alleen wel weer een hele andere discussie.
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Dat laatste geloof ik dan weer niet, heb er net even teveel stuk gezien, zonder structureel andere motoren gaat dat ook niets worden.
En mocht België onverhoopt de accijns op lpg verhogen om het begrotingstekort aan te vullen staat het verhaal er in een keer heel anders voor.
En mocht België onverhoopt de accijns op lpg verhogen om het begrotingstekort aan te vullen staat het verhaal er in een keer heel anders voor.
-
- 6th Gear member
Dat is ook weer, die andere eeuwig durende discussie.bart simpson schreef:, heb er net even teveel stuk gezien,
Je bent nog steeds een van de weinige.
Zonder onderbouwingen kan je dan net zo goed stellen, dat het aan jou/garage ligt.
Zelfs opmerkelijk, iemand die steevast gas ontraad, het niet eens verkoopt, maar toch de meeste gasauto's stuk ziet. #-o
Je blijft een lachertje Bart.
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Jij blijft een Belg Ludo....
Volvo for life
-
- 8th Gear member
Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Ik zie zelf meer in een dieselhybride, lpg blijft qua beschikbaarheid toch een wat lastigere brandstof
Volvo for life
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Ik zal Volvo AB eens vragen hun motivatie voor het (alweer 7 jaar) uitsluiten van garanties op een Volvo voorzien van gas naar je op te sturen, het had iig te maken met het veelvuldig kapotgaan van koppen.
Dat uitsluiten van fabrieksgaranties is trouwens ook bij o.a. BMW, Mercedes, Audi en Toyota ook alweer een tijdje zo, het zet sommigen aan het denken, jou overduidelijk niet.
Dat uitsluiten van fabrieksgaranties is trouwens ook bij o.a. BMW, Mercedes, Audi en Toyota ook alweer een tijdje zo, het zet sommigen aan het denken, jou overduidelijk niet.
-
- 6th Gear member
Ah, soms duurt het wel even, maar ik begin het te begrijpen.bart simpson schreef: het zet sommigen aan het denken, jou overduidelijk niet.

Je denkt dus dat je er velen stuk hebt gezien, en daarom begin je een 'kruistocht' tegen gas, en kom je ook niet over de brug met onderbouwing.bart simpson schreef:, heb er net even teveel stuk gezien,
Correct?.
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Nee, niet correct, iedereen die gas monteerd ga ik vaker terug zien, daar verdien ik meer aan dus zijn ze mij van harte welkom...
Alleen lever ik gas niet op een nieuwe auto, ik verrek het namelijk om de garantiekosten te gaan dragen die niet door Volvo gedragen worden.
Laat iemand dus door jouw enthousiasme aangestoken zelf gas monteren op een nieuwe auto stuur ik hem voor de garanties wel gewoon door hoor...
Maar laten we ophouden deze topic verder te vervuilen, onze standpunten zijn vast genoegzaam bekend.
Alleen lever ik gas niet op een nieuwe auto, ik verrek het namelijk om de garantiekosten te gaan dragen die niet door Volvo gedragen worden.
Laat iemand dus door jouw enthousiasme aangestoken zelf gas monteren op een nieuwe auto stuur ik hem voor de garanties wel gewoon door hoor...
Maar laten we ophouden deze topic verder te vervuilen, onze standpunten zijn vast genoegzaam bekend.
-
- 6th Gear member
Dat is je volste recht, kan niemand betwisten.bart simpson schreef:Alleen lever ik gas niet op een nieuwe auto, ik verrek het namelijk om de garantiekosten te gaan dragen die niet door Volvo gedragen worden.
Je zou wel als advies kunnen meegeven, dat men voor gas bij een vakman moet zijn (daar wringt het schoentje anno 2010 nog steeds), dan is garantie geen enkel punt.
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
geef gewoon eens lijstje van die vaklieden
Volvo for life
- Delta
- 4th Gear member
Is waar maar daar staat dan weer tegenover dat VW en Opel er net weer mee zijn begonnen om te leveren met fabrieksgarantie.bart simpson schreef:Ik zal Volvo AB eens vragen hun motivatie voor het (alweer 7 jaar) uitsluiten van garanties op een Volvo voorzien van gas naar je op te sturen, het had iig te maken met het veelvuldig kapotgaan van koppen.
Vorige auto: V50 2.0d summum automaat exit met 470.000 en nu V50 D3 geartronic
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
volgens mij noemde ik die ook niet
Volvo for life
-
- 1st Gear member
Maar op benzine rijd een auto toch?
En op gas moet je toch koken?
Ik snap de gedachte niet, gas kan toch nooit de power leveren als benzine levert, tevens gaat je blok ook sneller naar de knoppen, heb ik van een garagist mogen vernemen.
Ik snap de gedachte niet, gas kan toch nooit de power leveren als benzine levert, tevens gaat je blok ook sneller naar de knoppen, heb ik van een garagist mogen vernemen.
-
- 5th Gear member
/me nomineert bovenstaande tot meest constructieve reply!!drkiller schreef:Maar op benzine rijd een auto toch?
-
- 6th Gear member
Kom maar een keer langs met je garagist, kan die ook eens wat (bij)leren. :twisted:drkiller schreef:Ik snap de gedachte niet, gas kan toch nooit de power leveren als benzine levert, tevens gaat je blok ook sneller naar de knoppen, heb ik van een garagist mogen vernemen.
@Bart, dat lijstje is al vaker opgenoemd.
Daarmee wil ik niet iedereen over dezelfde kam scheren, maar het moge duidelijk zijn, dat er véél kaf in het koren zit.