Heb gister mailtje gehad van het bedrijf over de auto, deze zou loop volgende week bij hun binnenkomen. De huidige eigenaar wacht op het afleveren van zijn nieuwe volvo bij (waarschijnlijk) de achterbuurman (Broekhuis).
Krijg een belletje/mailtje als deze bij hun binnen is en dan ga ik eens even kijken.
Werk ook in Hoogeveen dus ben er dicht bij.
En dan maar eens kijken wat de ervaring is!
Over dat keuren bij de dealer nog twee tips: ga niet naar de dealer (of broertje-dealer) waar hij in onderhoud is (geweest), maar rij even verder naar een andere. Daarnaast: neem de verkoper als het even kan niet mee, dan kun jij rustig met de dealer overleggen.
Als hij bij Broekhuis in onderhoud is geweest word het denk ik lastig...
Volgens mij zit er geen andere delear bij mij in de buurt, en om nou veel te reizen hiervoor...
Als deze auto er goed uitziet en ik er met de prijs uit kan komen met hun gaat mij het puur om de € 495,- extra voor beurt en APK.
Als de auto zonder problemen door de APK komt vind ik het een hoop geld aangezien zij adviespunten niet repareren hiervoor.
Heb vorige week vernomen dat een grote beurt (bij Henk Scholten i.i.g.) € 515,- euro kost. Dus dan laat ik liever een grote beurt bij de dealer uitvoeren.