Voor rond de 14000 euro is er genoeg te koop bij bijv lease plan en andere ex leaseauto bedrijven.
Voor dat geld koop je er ook eentje uit 2005 met rond de 150000km...
Is het kopen van een V70 2004 D5 met 285000 km onverstandig?
-
- 7th Gear member
- Berichten: 9965
- Lid geworden op: 12.09.2004 - 22:53
- Locatie: Utrecht en Omstreken
- Jurgen76
- 2nd Gear member
- Berichten: 58
- Lid geworden op: 16.01.2010 - 21:29
- Locatie: Zuidwolde
Ben vandaag in hardenberg geweest. Niet een mooie strakke auto. Ook DLD import. Dat wordt hem voor mij in ieder geval niet.
V70 D5 Edition II 2006 Bluepearl
850 GLT 1992 special print de heilige koe
Peugeot 307 SW 2004
VW passat 1.9 Tdi Variant 1999
Peugeot 306 Xsi 1994
Peugeot 205 Gti 1.9 1992
850 GLT 1992 special print de heilige koe
Peugeot 307 SW 2004
VW passat 1.9 Tdi Variant 1999
Peugeot 306 Xsi 1994
Peugeot 205 Gti 1.9 1992
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 123
- Lid geworden op: 27.10.2009 - 17:30
Ja und? :evil:Jurgen76 schreef:Ook DLD import.
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1936
- Lid geworden op: 17.01.2007 - 13:54
- Locatie: Duiven
:?: :?: :?: Na 150.000km nieuwe startmotor en dynamo :?: :?: :?: Ik rijdgevanje schreef:Verder moet je er bij dit soort km.standen rekening mee houden dat de dynamo en startmotor een keer aan de beurt zijn. Als de prijs er naar is, is hier wel overheen te komen.chris_zweden schreef:Hoe zijn de remschijven, versnellingsbak, koppeling? dat zijn bekende slijtage onderdelen.
nu 25 jaar auto, nog nooit Volvo (tot 2007) en heb pas 1x bij een auto beide zaken moeten vervangen....mijn Renault 5 uit 1986.
Ik hoop dat je grapjes maakt
V70 2.4D Rica 198pk MJ2004 242.000km..260.000km ....280.000km
Er is genoeg voor ieders behoefte, er is niet genoeg voor ieders hebzucht , Liever gelast dan geleasd
Er is genoeg voor ieders behoefte, er is niet genoeg voor ieders hebzucht , Liever gelast dan geleasd
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 24.01.2007 - 22:54
Mee eens. Zelfs bij mijn cit. XM uit '92 heeft de startmotor het 250.000 km uitgehouden, dan mag je van een Volvo toch zeker het dubbele verwachten.Na 150.000km nieuwe startmotor en dynamo :?: :?: :?: Ik rijd
nu 25 jaar auto, nog nooit Volvo (tot 2007) en heb pas 1x bij een auto beide zaken moeten vervangen....mijn Renault 5 uit 1986.
Ik hoop dat je grapjes maakt
- Jurgen76
- 2nd Gear member
- Berichten: 58
- Lid geworden op: 16.01.2010 - 21:29
- Locatie: Zuidwolde
Zo'n auto kan natuurlijk prima zijn, maar ik huiver altijd een beetje bij het feit dat het verleden van voor de import vrijwel niet met zekerheid is te traceren.« Jurgen76 » :Ook DLD import.
Ja und?
En als ik dan toch een importauto ga kopen, dan wil ik hem ook wel zelf gaan importeren, en zo zelf het voordeel pakken. Al zal ik op dit moment totaal niet weten hoe ik dat moet regelen. En waar ik dan zo'n auto moet aanschaffen ? Volvoforum.DE brauchen denk ich dan maar!
V70 D5 Edition II 2006 Bluepearl
850 GLT 1992 special print de heilige koe
Peugeot 307 SW 2004
VW passat 1.9 Tdi Variant 1999
Peugeot 306 Xsi 1994
Peugeot 205 Gti 1.9 1992
850 GLT 1992 special print de heilige koe
Peugeot 307 SW 2004
VW passat 1.9 Tdi Variant 1999
Peugeot 306 Xsi 1994
Peugeot 205 Gti 1.9 1992
- toppertje
- 6th Gear member
- Berichten: 3801
- Lid geworden op: 01.09.2006 - 22:52
- Locatie: drente
zie hier:http://www.cartuning-guide.com/auto-importeren.htmlDrs Tromp schreef:Diezelfde dingen staan mij ook tegen bij het kopen van een auto in Duitsland.
Hoe pak ik het aan en wat kom ik voor verrassingen tegen.
geen glans zonder wrijving
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 137
- Lid geworden op: 17.02.2009 - 12:59
Elke auto is zo goed als de vorige eigenaar ermee om is gegaan, je kunt bij een prijspakker voor weinig net zo'n goede auto kopen als bij de dealer uit de showroom.
Kijk goed naar gebruikers sporen en voor een paar duizend euro minder bij bv Milano reserveer je er voor je zelf gewoon wat achterstallig onderhoud in.
Wij hebben hier ook een V50 vandaan en een bij Usedcarcenter van ing (rechtstreeks van de lease maatschappij) beide prima auto's met een goede staat van dienst en verleden.
Bij beide is de volledige lease historie inzichtelijk hetgeen vertrouwen in de auto geeft.
Vraag me alleen af of het importeren van een auto nu echt veel scheelt met onze gekelderde markt.
Dus wat je ook kiest succes met de aanschaf.
Kijk goed naar gebruikers sporen en voor een paar duizend euro minder bij bv Milano reserveer je er voor je zelf gewoon wat achterstallig onderhoud in.
Wij hebben hier ook een V50 vandaan en een bij Usedcarcenter van ing (rechtstreeks van de lease maatschappij) beide prima auto's met een goede staat van dienst en verleden.
Bij beide is de volledige lease historie inzichtelijk hetgeen vertrouwen in de auto geeft.
Vraag me alleen af of het importeren van een auto nu echt veel scheelt met onze gekelderde markt.
Dus wat je ook kiest succes met de aanschaf.
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1936
- Lid geworden op: 17.01.2007 - 13:54
- Locatie: Duiven
http://www.ucl.volvocars.de/Jurgen76 schreef:Zo'n auto kan natuurlijk prima zijn, maar ik huiver altijd een beetje bij het feit dat het verleden van voor de import vrijwel niet met zekerheid is te traceren.« Jurgen76 » :Ook DLD import.
Ja und?
En als ik dan toch een importauto ga kopen, dan wil ik hem ook wel zelf gaan importeren, en zo zelf het voordeel pakken. Al zal ik op dit moment totaal niet weten hoe ik dat moet regelen. En waar ik dan zo'n auto moet aanschaffen ? Volvoforum.DE brauchen denk ich dan maar!
http://www.autoweek.nl/bpmcalculator.php
Leef je uit met deze 2 sites en je bent al voor 90% klaar.
Een Duitse Volvo kopen bij een erkende Duitse Volvo-dealer is net zo (on)zeker als een Nederlandse Volvo kopen bij een erkende Nederlandse Volvo-dealer
En ja zelf importeren kan aantrekkelijk zijn, ik spreek uit ervaring
Hier een overzichtje van Duits aanbod van 2003-2004 met max. 180.000km en max. 13.000 euro
Er zal 2000-3000 bpm bijkomen voor een 2003 tot 2004 model D5
V70 2.4D Rica 198pk MJ2004 242.000km..260.000km ....280.000km
Er is genoeg voor ieders behoefte, er is niet genoeg voor ieders hebzucht , Liever gelast dan geleasd
Er is genoeg voor ieders behoefte, er is niet genoeg voor ieders hebzucht , Liever gelast dan geleasd
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1936
- Lid geworden op: 17.01.2007 - 13:54
- Locatie: Duiven
- piotrV70
- 5th Gear member
- Berichten: 1662
- Lid geworden op: 21.11.2008 - 13:54
En ter aanvulling. Te vermijden:bartv70 schreef:http://www.ucl.volvocars.de/Jurgen76 schreef:Zo'n auto kan natuurlijk prima zijn, maar ik huiver altijd een beetje bij het feit dat het verleden van voor de import vrijwel niet met zekerheid is te traceren.« Jurgen76 » :Ook DLD import.
Ja und?
En als ik dan toch een importauto ga kopen, dan wil ik hem ook wel zelf gaan importeren, en zo zelf het voordeel pakken. Al zal ik op dit moment totaal niet weten hoe ik dat moet regelen. En waar ik dan zo'n auto moet aanschaffen ? Volvoforum.DE brauchen denk ich dan maar!
http://www.autoweek.nl/bpmcalculator.php
Leef je uit met deze 2 sites en je bent al voor 90% klaar.
Een Duitse Volvo kopen bij een erkende Duitse Volvo-dealer is net zo (on)zeker als een Nederlandse Volvo kopen bij een erkende Nederlandse Volvo-dealer
En ja zelf importeren kan aantrekkelijk zijn, ik spreek uit ervaring
Hier een overzichtje van Duits aanbod van 2003-2004 met max. 180.000km en max. 13.000 euro
Er zal 2000-3000 bpm bijkomen voor een 2003 tot 2004 model D5
"Nur fuer Export", "In Kunden auftrag".
Nuttig om te weten: aan de Duitse vraagprijzen is vaak weinig te doen (in jouw prijsklasse). 500 euro en wat werk is vaak het maximale.
Controleer de fahrbrief, alle eventuele verzekeringsschades staan hier op vermeld.
Kenteken en verzekering zijn in een paar uur te regelen. Je kunt gerust met een kurzzeit kenzeichen rijden in NL (is goedkoper dan een Export kenzeichen). Zeg dan bij het Fahrzeugambt dat je "bis die Grenze fahrt". In NL blijft het bij een waarschuwing mocht je aangehouden worden.
Kenteken met groene kaart kost ongeveer 100euro, de garage kan dit vaak goedkoper voor je doen.
Hals und Beinbruch !
- Jurgen76
- 2nd Gear member
- Berichten: 58
- Lid geworden op: 16.01.2010 - 21:29
- Locatie: Zuidwolde
Erg blij ben ik emt je link naar de bpm calculator. Het valt me mee wat er nog bijkomt. (al blijft belasting betalen natuurlijk niet mijn hobby).
Ik had al vaker eens op mobile.de geneusd, maar had duidelijk te hoge bedragen voor BPM in gedachte! Ik ga dit zeker nog eens even serieus bekijken.
Ik had al vaker eens op mobile.de geneusd, maar had duidelijk te hoge bedragen voor BPM in gedachte! Ik ga dit zeker nog eens even serieus bekijken.
V70 D5 Edition II 2006 Bluepearl
850 GLT 1992 special print de heilige koe
Peugeot 307 SW 2004
VW passat 1.9 Tdi Variant 1999
Peugeot 306 Xsi 1994
Peugeot 205 Gti 1.9 1992
850 GLT 1992 special print de heilige koe
Peugeot 307 SW 2004
VW passat 1.9 Tdi Variant 1999
Peugeot 306 Xsi 1994
Peugeot 205 Gti 1.9 1992