Goede morgen alleen,
Heb sinds kort navigatie gekocht, welke ik nu wil gaan inbouwen.
Nu moet er een kabel aangesloten worden op het achteruitrijlicht van de auto.. Opzich simpel, maar volgens mij moet het makelijker kunnen dan een kabel van voor naar achter trekken..
Weet 1 van jullie waar betreffende kabel loopt, voorin de auto? En zo ja welke is het?
M.V.G.
Henri
Bedrading achterlicht
-
- 4th Gear member
Vreemd! Wat voor navigatie heb je? Een Hu-1205? Deze heeft het snelheidssignaal alleen maar nodig.
-
- 4th Gear member
Erg vreemd da deze een achteruitrijsignaal nodig heeft... ik heb niet gezocht op deze navigatie, vast een ouder model? Een modern weet adv gps posities wel dat je achteruit gaat!
- FrankS60
- 5th Gear member
Ja dat lijkt mij ook, dan schakel je met de achteruitrijverlichting ook de camera in op het scherm.
S60 2.4T - 261bhp - 407Nm - BSR 3"; downpipe & sportflow exhaust - BSR Optiflow air intake - Fasttech tuned - IPD HD CBV - IPD TCV - IPD HD Ignition Coils - IPD silicone turbohosekit - IPD HD Endlinks - Eibach Pro Kit 30mm - Powerflex Front Control Arm Bushing - IPD HD Upper Spring Seats - IPD/Powerslot brakerotors icm Ferodo DS2500 pads - IPD HD SS Braided Brake Lines - 17"; Otrera 225/45/17 - Beige volleder - Spaceball -
-
- 6th Gear member
Er loopt géén draad voor de achteruitrij verlichting van voor naar achter. De lichten worden geschakeld door de REM (Rear Electronic Module). De REM ontvangt hiervoor een signaal via de CanBus (=computer-netwerk) van óf de TCM (Transmission Control Module, automaat) óf de ECM (Electronic Control Module, handbak).