Dat Maserati's niet betrouwbaar zijn is jouw opvatting, ik heb hele andere ervaringen. Dat was ook niet het punt van discussie, het ging erom dat de quattroporte een goed voorbeeld is van waar alles gecombineerd is. Het blijft maar een voorbeeld om mijn punt aan te tonen...
Verder krijg je van een schroefset nooit het comfort krijgen als wat je hebt met een origineel onderstel, danwel het volvo sport onderstel. Een schroefset is ook op zn zachtst nog steeds vrij stug.
Hoe dan ook, jouw keus en ben wel benieuwd naar het resultaat!
grtz
Koni schokbrekers en betere wegligging
- FrankS60
- 5th Gear member
- Berichten: 1838
- Lid geworden op: 18.04.2008 - 12:25
- Locatie: Gelderland
S60 2.4T - 261bhp - 407Nm - BSR 3"; downpipe & sportflow exhaust - BSR Optiflow air intake - Fasttech tuned - IPD HD CBV - IPD TCV - IPD HD Ignition Coils - IPD silicone turbohosekit - IPD HD Endlinks - Eibach Pro Kit 30mm - Powerflex Front Control Arm Bushing - IPD HD Upper Spring Seats - IPD/Powerslot brakerotors icm Ferodo DS2500 pads - IPD HD SS Braided Brake Lines - 17"; Otrera 225/45/17 - Beige volleder - Spaceball -
- edraket
- 7th Gear member
- Berichten: 8632
- Lid geworden op: 17.03.2006 - 15:26
- Locatie: Haarlemmermeer
Een schroefset van Intrax kun je net zo comfortabel zetten als een amerikaan of net zo stug als een BMW. Het bestaat dus wel.
V60 D5 geartronic R-design '13
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
- FrankS60
- 5th Gear member
- Berichten: 1838
- Lid geworden op: 18.04.2008 - 12:25
- Locatie: Gelderland
Ja dat zou goed kunnen, maar bij mijn weten maakt intrax die niet voor de S80. Misschien op verzoek, maar dan ben je echt de hoofdprijs kwijt...
S60 2.4T - 261bhp - 407Nm - BSR 3"; downpipe & sportflow exhaust - BSR Optiflow air intake - Fasttech tuned - IPD HD CBV - IPD TCV - IPD HD Ignition Coils - IPD silicone turbohosekit - IPD HD Endlinks - Eibach Pro Kit 30mm - Powerflex Front Control Arm Bushing - IPD HD Upper Spring Seats - IPD/Powerslot brakerotors icm Ferodo DS2500 pads - IPD HD SS Braided Brake Lines - 17"; Otrera 225/45/17 - Beige volleder - Spaceball -
- DrRossi
- 4th Gear member
- Berichten: 643
- Lid geworden op: 11.02.2006 - 06:46
Er staat een Bilstein B12 setje op Marktplaats.
Volvo-Forum leden, zet jezelf op de kaart.
http://goo.gl/maps/i7C8l
If it's not blown, it sucks....
S80 T6
http://goo.gl/maps/i7C8l
If it's not blown, it sucks....
S80 T6
- The Volvoboy
- 7th Gear member
- Berichten: 5716
- Lid geworden op: 06.09.2008 - 09:33
- Locatie: Sassenheim
Wij hebben afgelopen zomer de gele KONI's laten monteren i.c.m. verzwaarde achterveren en rubber hulpringen. Zeer tevreden over. Je rijdt op een tweebaansrotonde alle gasten eruit die denken dat zo'n lompe baksteen als een Volvo veel minder goed door de bocht gaat dan hun Golfie.... Mooi niet!
En als je over een drempel gaat: één keer snel doorveren (nog minder diep dan één keer zonder spul, ong. 90% daarvan). Is zeker een aanrader!
Link van mijn topic

Link van mijn topic
Koen
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red Metallic - 17'' Comets - 560.000km -
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 332.000km
'97 - Volvo V70 2.3 T5 aut. - Nautic Blue Pearl - 16" Perfo - 325.000km
'98 - Volvo V70 2.5T aut. - Black Stone solid - 16'' Perfo - 291.000 km
'97 - Volvo V70 2.5 10V - LPi - Midnight Blue - 16'' Perfo - 272.000 km
'11 - Kia Picanto 1.0 - Blue Metallic - 32.000 km
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red Metallic - 17'' Comets - 560.000km -

'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 332.000km
'97 - Volvo V70 2.3 T5 aut. - Nautic Blue Pearl - 16" Perfo - 325.000km
'98 - Volvo V70 2.5T aut. - Black Stone solid - 16'' Perfo - 291.000 km
'97 - Volvo V70 2.5 10V - LPi - Midnight Blue - 16'' Perfo - 272.000 km
'11 - Kia Picanto 1.0 - Blue Metallic - 32.000 km
- denkweb
- 4th Gear member
- Berichten: 810
- Lid geworden op: 04.08.2007 - 10:27
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
Onder mijn 850 had ik gele koni's. Mits goed ingesteld zijn dit fantastische dingen.
Als je ze echter tot 'dweilstand' schroeft dan is je auto net een eend, maar de strakke 'autobahn-stand' is net zo makkelijk te creëren!
Als je ze echter tot 'dweilstand' schroeft dan is je auto net een eend, maar de strakke 'autobahn-stand' is net zo makkelijk te creëren!
Peugeot 305 rood | NH-57-KV | verkocht en inmiddels vernietigd
Volvo 360 2.0 wit | RV-10-BB | 360-cup donor geworden
Volvo 440 1.8 rood | YJ-75-JP | verkocht en inmiddels vernietigd
Ford Fiesta rood | FR-BF-72 | verkocht en week later total loss na ongeval
Volvo 850 GLT groen | FS-GZ-98 | total loss na ongeval
Volvo 850 TDI Blauw | PL-LB-65 | verkocht
Volkswagen Polo 1.6 rood | SL-JL-94 | verkocht
Volvo S80 2.4 170pk wit | 34-DX-RS | actueel
Volvo 360 2.0 wit | RV-10-BB | 360-cup donor geworden
Volvo 440 1.8 rood | YJ-75-JP | verkocht en inmiddels vernietigd
Ford Fiesta rood | FR-BF-72 | verkocht en week later total loss na ongeval
Volvo 850 GLT groen | FS-GZ-98 | total loss na ongeval
Volvo 850 TDI Blauw | PL-LB-65 | verkocht
Volkswagen Polo 1.6 rood | SL-JL-94 | verkocht
Volvo S80 2.4 170pk wit | 34-DX-RS | actueel
-
- 1st Gear member
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 20.09.2009 - 07:59
- Locatie: Near the German Autobahn
Ik ben al op de Bilsteins aan het bieden.
Volgens mij wel een erg goed setje.
Als je op het internet aan het snuffelen bent kom je ook voor een S80
nog wel aardig wat spul tegen.
Alléén het sneller maken valt wat tegen, maar is momenteel niet echt van belang.
Kan later altijd nog.
Dikkere stabilisator stangen voor en achter.
Andere bushings.
Grotere remmen, met als het moet 6 zuigers enz....
Het was eerst de bedoeling om m'n 855 T5 weg te doen.
Daar had ik de S80 voor in de plaats gekocht.
Alleen als ik zie wat je allemaal voor'n spul voor die auto kunt kopen en hoe snel je zo'n apparaat kunt maken, dan wordt de verkoop van de T5 wel heel erg in twijvel getrokken.
Kijk effe op youtube - Crazy Volvo 850 T5 with 560hp/675nm
Hoeveel fun is het niet om met zo'n baksteen de deurklinken van een andere snelle sport wagen er af te blazen.
Kijk effe voor de gein hoe zo'n km teller in het filmpje oploopt.
Heb u daar effe van terug................
Ik weet effe genoeg.
Gr Wheels
Volgens mij wel een erg goed setje.
Als je op het internet aan het snuffelen bent kom je ook voor een S80
nog wel aardig wat spul tegen.
Alléén het sneller maken valt wat tegen, maar is momenteel niet echt van belang.
Kan later altijd nog.
Dikkere stabilisator stangen voor en achter.
Andere bushings.
Grotere remmen, met als het moet 6 zuigers enz....
Het was eerst de bedoeling om m'n 855 T5 weg te doen.
Daar had ik de S80 voor in de plaats gekocht.
Alleen als ik zie wat je allemaal voor'n spul voor die auto kunt kopen en hoe snel je zo'n apparaat kunt maken, dan wordt de verkoop van de T5 wel heel erg in twijvel getrokken.
Kijk effe op youtube - Crazy Volvo 850 T5 with 560hp/675nm
Hoeveel fun is het niet om met zo'n baksteen de deurklinken van een andere snelle sport wagen er af te blazen.
Kijk effe voor de gein hoe zo'n km teller in het filmpje oploopt.
Heb u daar effe van terug................
Ik weet effe genoeg.
Gr Wheels
-
- 1st Gear member
- Berichten: 30
- Lid geworden op: 28.06.2010 - 07:27
Heb met mijn oudere 850 t5's alleen veren gedaan en dat is echt al een hele grote winst voor ... pak em beet 150 euro?? brengt denk ik de grootste winst voor het minste geld....
Had 17 inch T5r velgen met pirelli's en die veren laten monteren met de standaard schokbrekers en ik ging als een speer en echt hard de bochten door.
Had 17 inch T5r velgen met pirelli's en die veren laten monteren met de standaard schokbrekers en ik ging als een speer en echt hard de bochten door.