Ik merk dat sinds kort de elektrische bediening van het raam aan de bestuurderskant niet meer automatisch geheel dicht of open gaat. Alleen als ik het knopje ingedrukt houd doe hij het nog. De bijrijder kant werkt nog prima.
Heeft iemand enig idee wat hiermee mis kan zijn?
Het gaat om een V50 momentum uit 2005.
Elektrische bediening autoruit bestuurderskant
-
- 1st Gear member
stekker die tussen de deur en auto zit eens nakijken zit onder het bovenste scharnier, schoonmaken
1989 volvo 440 dl
1994 volvo 440 gl
1998 volvo s40 1.8
nu 2006 volvo s40 ed II met nav 1.8
kreidler rmc 1977 + kreidler rmc 1995
1994 volvo 440 gl
1998 volvo s40 1.8
nu 2006 volvo s40 ed II met nav 1.8
kreidler rmc 1977 + kreidler rmc 1995
- 360Degreez
- 5th Gear member
Drama stekkers, tenminste, als deze hetzelfde zijn als bij de V50. Thanks Ford!
Het gaat om deze jongens

Deze veroorzaken nogal wat problemen, en bij bepaalde model jaren zijn er zelfs revisies op geweest.
Onder andere je deurvergrendeling, el. ramen en temperatuur sensor (bestuurders zijde) staan hierop aangesloten.
De mijne was door de vorige eigenaar al eens losgehaald getuige de happen die er al uit zijn. Hij zit nu vast met een ty-wrap en alles werkt bij mij al een tijdje *klop* *klop*
Check hier de handleiding voor het verwijderen van je deurpaneel.
Torx dop met verlengstuk, doppie 10, koffie, platte schroevendraaier en een stofdoek om de lak van je deur te beschermen als je het deurpaneel losklikt met de schroevendraaier (als je niets van kunststof hebt)
Verder appeltje-eitje, Succes!
Het gaat om deze jongens

Deze veroorzaken nogal wat problemen, en bij bepaalde model jaren zijn er zelfs revisies op geweest.
Onder andere je deurvergrendeling, el. ramen en temperatuur sensor (bestuurders zijde) staan hierop aangesloten.
De mijne was door de vorige eigenaar al eens losgehaald getuige de happen die er al uit zijn. Hij zit nu vast met een ty-wrap en alles werkt bij mij al een tijdje *klop* *klop*
Check hier de handleiding voor het verwijderen van je deurpaneel.
Torx dop met verlengstuk, doppie 10, koffie, platte schroevendraaier en een stofdoek om de lak van je deur te beschermen als je het deurpaneel losklikt met de schroevendraaier (als je niets van kunststof hebt)
Verder appeltje-eitje, Succes!
- MauritsvdT
- 5th Gear member
- Contacteer:
Toevallig van de week ook eens gehad.
De kabelboom in de deur is bij mij (temperatuur-probleem) onlangs geheel vervangen, daar kon het dus niet aan liggen dacht ik.
Eventjes de knop van de ruit een aantal seconde beet houden in de gesloten toestand en het was meteen weer over.
Maar hoe het gekomen is weet ik niet, voorlopig werkt het gewoon weer.
De kabelboom in de deur is bij mij (temperatuur-probleem) onlangs geheel vervangen, daar kon het dus niet aan liggen dacht ik.
Eventjes de knop van de ruit een aantal seconde beet houden in de gesloten toestand en het was meteen weer over.
Maar hoe het gekomen is weet ik niet, voorlopig werkt het gewoon weer.
Update: MY06 V50 2.0D Momentum: Black Sapphire, 17"; Sculptor, Off Black leather, Xenon, led verlichting in/exterieur, HPS, navigatie, rondom getint, XC-grill, R-design remklauwen, mistlamp/koplampunits zwart, v o l v o kont, chip, K&N and still more to come ....