(zie verderop voor updates en antwoorden, en nog meer vragen

arnoudh schreef:En de randjes over de deuren hebben zo te zien ook een ander vorm dan de phase1 randen, of passen die wel?
Ondanks dat er nu ook een nieuwe knop op het handschoenkastje zit (die was niet echt mooi meer) was het wel een duur stukje plastic... Oh well
Ja precies, ik weet niet precies of de kromming dezelfde is, dat is het probleem. Ik denk niet dat die strips alleen verlijmd zullen zitten, maar daar had ik nog niet naar gekeken...locus schreef:Hoe zitten die randjes eigenlijk vast in de phase 2? verlijmd? Het lijkt mij haast dat de deurpanelen gelijk zijn/dezelfde kromming hebben. Maar ja ik heb me al vaker verkeken op de subtiele verschillen tussen phase 1 & 2.....
Uit VADIS had ik begrepen dat als je de strip vervangt, dat je alleen een strip kreeg (rood nummer 5 op de tekening), dus ik had ook een nieuwe knop besteld aangezien die van mij er niet zo netjes meer uit zag.Heb je nou alleen die knop verwisseld? Dus die strip daar links van moet je dan ook afzonderlijk verwisselen (lees kopen)?
Het liefst in ieder geval de pookknop ook in 't cyborg natuurlijk...Remon schreef:Wat ga je er nog meer aan veranderen?