Goedemorgen allen,
Kan iemand mij vertellen hoeveel een motorblok voor- en achterover bewegen mag in zn ophanging? Ik heb het idee dat het overschakelen, van hoog naar laag en andersom te schokkerig gebeurt. Het lijkt alsof het blok bij schakelmoment teveel kantelt. Ik kan het blok tamelijk makkelijk met de hand heen en weer bewegen..mag dat? Of moet het bovenste rubber tamelijk star zijn??
Groeten,
Jeroen
kantelen motorblok
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
- FrankS60
- 5th Gear member
Welk type en motor?
Hij mag best wel een beetje bewegen, zou er geen exacte getallen voor weten maar een centimeter naar voor en naar achter is niet heel vreemd.
Hij mag best wel een beetje bewegen, zou er geen exacte getallen voor weten maar een centimeter naar voor en naar achter is niet heel vreemd.
S60 2.4T - 261bhp - 407Nm - BSR 3"; downpipe & sportflow exhaust - BSR Optiflow air intake - Fasttech tuned - IPD HD CBV - IPD TCV - IPD HD Ignition Coils - IPD silicone turbohosekit - IPD HD Endlinks - Eibach Pro Kit 30mm - Powerflex Front Control Arm Bushing - IPD HD Upper Spring Seats - IPD/Powerslot brakerotors icm Ferodo DS2500 pads - IPD HD SS Braided Brake Lines - 17"; Otrera 225/45/17 - Beige volleder - Spaceball -
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
O.k. dan. Had gehoopt een simpele reden te vinden.
De bak is geartronic met 40000 km's (uit sloopvolvo). Is vervangen toen ik de S60 kocht. De originele bak was kapot.
2006 S60 2.4d 120 Kw
Is moeilijk zichtbaar, maar zo te zien bestaat die bovenste motorsteun uit 2 delen die langs elkaar schuiven..? Kan het slecht zien.
GRT, jeroen
De bak is geartronic met 40000 km's (uit sloopvolvo). Is vervangen toen ik de S60 kocht. De originele bak was kapot.
2006 S60 2.4d 120 Kw
Is moeilijk zichtbaar, maar zo te zien bestaat die bovenste motorsteun uit 2 delen die langs elkaar schuiven..? Kan het slecht zien.
GRT, jeroen