Bij demonteren van mijn blok is de min kabel van de startmotor en de 12V accu van de accu naar de startmotor gesneuveld.
Wie heeft deze nog liggen voor mij?
gezocht 140 mindraad startmotor en 12V kabel accu
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Contacteer:
Als niemand dat heeft, en als het er wel mocht zijn, is het oud, kun je dat eventueel zelf maken met rood en zwart elektradraad.
Dan heb je een rode nodig en een stuk zwart van soepele kwaliteit (heel veel dunne adertjes in elkaar gevlochten). En de juiste kabelschoenen.
Heb je een kennis bij een elektra-bedrijf? Die kan je zo helpen met nieuwe spullen.
Dan heb je een rode nodig en een stuk zwart van soepele kwaliteit (heel veel dunne adertjes in elkaar gevlochten). En de juiste kabelschoenen.
Heb je een kennis bij een elektra-bedrijf? Die kan je zo helpen met nieuwe spullen.
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
- mr.borrie
- 2nd Gear member
Hey Mark,
Ik had daar ook al aan gedacht maar heb geen kennissen bij een elektra-bedrijf.
Kan vast wel iets in elkaar draaien maar als het toch ergens op de plank licht bij iemand heb ik het liever gewoon zoals het hoort.
de 144 zit trouwens al weer helemaal in elkaar op die draden en de koelvloeistof leidingen na
Ik had daar ook al aan gedacht maar heb geen kennissen bij een elektra-bedrijf.
Kan vast wel iets in elkaar draaien maar als het toch ergens op de plank licht bij iemand heb ik het liever gewoon zoals het hoort.
de 144 zit trouwens al weer helemaal in elkaar op die draden en de koelvloeistof leidingen na
CURRENT:764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 85'|Volvo 360 86 Cup|Volvo 144 70'|
- mr.borrie
- 2nd Gear member
Ik heb inmiddels al verzonnen dat ik de kabels van een 940 LPT ga gebruiken, die had ik nog liggen voor de LH2.4 injectie ombouw voor mijn 760.
De min pool van de starter naar het carrosserie gaat er wellicht net niet op. die laat in inderdaad dan maar maken bij de locale auto audio shop
De min pool van de starter naar het carrosserie gaat er wellicht net niet op. die laat in inderdaad dan maar maken bij de locale auto audio shop
CURRENT:764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 85'|Volvo 360 86 Cup|Volvo 144 70'|