Om daar even op terug te komen: ja, de snelheid was laag (35 km max). Ik stond stil maar de neus van de Renault raakte precies mijn li wiel waardoor alle energie daardoor is geabsorbeerd en het spatbord/ bumper deel relatief weinig schade heeft. 15 cm naar voren en mijn neus had een halve meter naar rechts gestaan, 15 cm naar achteren en het spatbord en voorportier waren verkreukeld. Beide ook geen fijne alternatieven.mad schreef:Ik vind het wel bijzonder... relatief weinig schade aan de carosserie (ja genoeg!) een dan mogelijk een kromme stuurstang, wielophanging enz.
Hij heeft dan wellicht het wiel ook fors geraakt?! Als dat niet het geval dan zou dit m.i. de schade niet moeten kunnen...valt me tegen van Volvo... desalniettemin waardeloos..succes met het herstel.. ARNOUD: chapeau!

:twisted: Goed om te weten dat een VOLVO dus eigenlijk zelfs in het onderstel nog een 'extra kreukelzone' heeft ingebouwd. Veiliger kan bijna niet...