Vandaag eens bij reservewiel gekeken of er wel zo'n verloopstuk voor de speciale bout lag. Ik hoopte zoiets aan te treffen:

Helaas kon ik niks vinden. Zijn er nog speciale plekjes hiervoor in de auto?
Nou, ik ben wel overtuigd. Ga nieuwe bouten kopen (de andere zijn nl allemaal roestig) en laat ze dan bij de volgende beurt allemaal vervangen (incl de slotbouten).Ben schreef:De mijne worden 2x per jaar los en weer vastgedraaid, bij het wisselen van de winter cq. zomerwielen. In al die jaren nog nooit een probleem mee ervaren.
Nog advies mbt adresjes waar ik alvast de (verchroomde) bouten kan bestellen?Oceanracer schreef: Op advies van de dealer toevallig net een complete set nieuwe (verchroomde) wielbouten zonder slotbouten besteld. De anders bouten waren namelijk reeds zo geoxideerd dat het geen gezicht meer is ze straks met de LM-velgen weer te moeten gebruiken.
Ik heb ze bij de dealer zelf besteld. De huidige wielbouten (die er nieuw in 2002 werden gemonteerd) werden niet meer geleverd ivm inferieure kwaliteit. Vandaar dat ik nu van die licht glanzende wielbouten heb gekregen. Ziet er wel sjeik uit.t5power schreef:Nog advies mbt adresjes waar ik alvast de (verchroomde) bouten kan bestellen?Oceanracer schreef: Op advies van de dealer toevallig net een complete set nieuwe (verchroomde) wielbouten zonder slotbouten besteld. De anders bouten waren namelijk reeds zo geoxideerd dat het geen gezicht meer is ze straks met de LM-velgen weer te moeten gebruiken.