Deurslot en raam probleem bestuurderskant

Er werden er vanaf 2000 meer dan 500.000 van gebouwd in het Belgische Gent.
Plaats reactie
DawnBlueED
5th Gear member

Sinds een dag kan ik de linker voor deur niet meer van binnenuit openen. Als ik aan de bedieningshandle trek voel ik op het moment dat de deur zou moeten openen een klink en lijkt het of deze ergens overheen schiet. Van buitenaf gaat de deur wel normaal open.

Tegelijk lijkt er een probleem met het raam in dezelfde deur te zijn ontstaan, als ik het raam sluit met de schakelaar in de automaat stand gaat deze meteen weer open na het sluiten.

Opdat wij aan het reizen zijn heb ik maar beperkt toegang tot internet en uitgebreid zoeken is dus zeer moeilijk net als het bestellen van onderdelen.

Wie weet raad? Het raam kan wel eens een software probleem zijn, ik las ergens ooit iets over resetten maar kan dat niet meer zo 1,2 3 terug vinden.
V70/2.4D/2003
8th Gear member

De bekleding moet even los. Waarschijnlijk is er iets van de stangenwinkel in de deur losgetrilt of afgebroken. Raamprobleem is een gevolg daarvan. Dealer of ander soort garage in de buurt?
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Sathumax
2nd Gear member

Edwin@Amsterdam schreef:Sinds een dag kan ik de linker voor deur niet meer van binnenuit openen. Als ik aan de bedieningshandle trek voel ik op het moment dat de deur zou moeten openen een klink en lijkt het of deze ergens overheen schiet. Van buitenaf gaat de deur wel normaal open.

Tegelijk lijkt er een probleem met het raam in dezelfde deur te zijn ontstaan, als ik het raam sluit met de schakelaar in de automaat stand gaat deze meteen weer open na het sluiten.

Opdat wij aan het reizen zijn heb ik maar beperkt toegang tot internet en uitgebreid zoeken is dus zeer moeilijk net als het bestellen van onderdelen.

Wie weet raad? Het raam kan wel eens een software probleem zijn, ik las ergens ooit iets over resetten maar kan dat niet meer zo 1,2 3 terug vinden.

Even de kap eraf halen.
Van je deur.
daar zit een pileke als je eraan trekt dan trekt hij veer mee om de deur te opennen.
Als die gebroken is, dan heb ej spijtig genoeg nieuwe deurkap nodig.
DawnBlueED
5th Gear member

Inderdaad, zoals Sathumax schrijft er is een 'pileke' afgebroken dat niet demontabel is van het deurpaneel. Op het moment zit het trouwens wel weer even in elkaar en ik kan de deur weer van binnenuit openen. Het raam werkt echter nog steeds niet goed, ook niet na het doen van een reset, iemand nog een idee daarvoor?
Plaats reactie

Terug naar “S60 my 2000 t/m 2009”