waar haal ik een ander D5 (2003) blok vandaan?

In deze rubriek dus alleen over de V70 met 'schouders'.
Ga voor de V70 Classic (dus het 850 model) naar de 850 rubriek.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marelli
3rd Gear member
Berichten: 302
Lid geworden op: 15.01.2006 - 13:26
Locatie: Noord Veluwe

Beide oliekeerringen krukas zijn lek. 1 verstuiver niet goed en ook nog rare tikkende klep(pen). Kortom mijn blok (350.000 km) is niet helemaal goed meer en reparatie is veel te duur.
Wie weet adresjes voor een redelijk/goed V70 D5 Blok het model is uit 2003 is een XC70 geartronic.
V60 PIH (2013)
Gebruikersavatar
Wolfs XC
5th Gear member
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22.01.2006 - 00:38
Locatie: 't Gooi

Auto Rima in Druten. www.autorima.nl
XC40 Single Ultimate MY2023
Non-Volvo's
XC70-2.5T MY2003 248.000km Mobility Line & Premium Line, achterspoiler, standkachel, HU803
V70-D5 MY2004 277.500km Mobility Line & Dynamic Line, achterspoiler, HU803, Thor Black Chrome
jpwg001
6th Gear member
Berichten: 4924
Lid geworden op: 03.01.2010 - 14:38
Locatie: Eindhoven

Marans, Veldhoven?
2005 V70 D5 GT, Magic Blue Pearl.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
hansk
3rd Gear member
Berichten: 407
Lid geworden op: 11.12.2006 - 16:31

Boy Geenacker Nijmegen
024 3733815
email boygeenacker@hetnet.nl
pimsam
3rd Gear member
Berichten: 357
Lid geworden op: 01.02.2007 - 16:15
Locatie: Maastricht
Contacteer:

www.ebay.de

Maar om nu de motor te vervangen voor twee lekke keerringen en een kapotte injector?
Een gebruikte motor die een tijd ligt kan ook bij de eerste omwentelingen de keerringen kapot draaien. En bij gebruikte injectoren heb je ook geen zekerheid.
Tikken is natuurlijk niet goed maar wat is hier precies de oorzaak van? Heeft het tikkende geluid niets te maken met die slechte injector.
Plaats reactie

Terug naar “V70 MY2000 t/m MY2008”