Beide oliekeerringen krukas zijn lek. 1 verstuiver niet goed en ook nog rare tikkende klep(pen). Kortom mijn blok (350.000 km) is niet helemaal goed meer en reparatie is veel te duur.
Wie weet adresjes voor een redelijk/goed V70 D5 Blok het model is uit 2003 is een XC70 geartronic.
waar haal ik een ander D5 (2003) blok vandaan?
- Wolfs XC
- 5th Gear member
- Berichten: 1248
- Lid geworden op: 22.01.2006 - 00:38
- Locatie: 't Gooi
Auto Rima in Druten. www.autorima.nl
XC40 Single Ultimate MY2023
Non-Volvo's
XC70-2.5T MY2003 248.000km Mobility Line & Premium Line, achterspoiler, standkachel, HU803
V70-D5 MY2004 277.500km Mobility Line & Dynamic Line, achterspoiler, HU803, Thor Black Chrome
Non-Volvo's
XC70-2.5T MY2003 248.000km Mobility Line & Premium Line, achterspoiler, standkachel, HU803
V70-D5 MY2004 277.500km Mobility Line & Dynamic Line, achterspoiler, HU803, Thor Black Chrome
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 407
- Lid geworden op: 11.12.2006 - 16:31
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 357
- Lid geworden op: 01.02.2007 - 16:15
- Locatie: Maastricht
- Contacteer:
www.ebay.de
Maar om nu de motor te vervangen voor twee lekke keerringen en een kapotte injector?
Een gebruikte motor die een tijd ligt kan ook bij de eerste omwentelingen de keerringen kapot draaien. En bij gebruikte injectoren heb je ook geen zekerheid.
Tikken is natuurlijk niet goed maar wat is hier precies de oorzaak van? Heeft het tikkende geluid niets te maken met die slechte injector.
Maar om nu de motor te vervangen voor twee lekke keerringen en een kapotte injector?
Een gebruikte motor die een tijd ligt kan ook bij de eerste omwentelingen de keerringen kapot draaien. En bij gebruikte injectoren heb je ook geen zekerheid.
Tikken is natuurlijk niet goed maar wat is hier precies de oorzaak van? Heeft het tikkende geluid niets te maken met die slechte injector.