Ik ben druk bezig met m'n rijbewijs en al jaren volvo fan, vind het gewoon prachtige auto's. Nou blijkt ook nog eens dat volvo's erg goed tegen lpg kunnen(waarop ik op wil gaan rijden). Ik heb jammer genoeg ooit alleen maar 1X een ritje gemaakt als passagier in een V70 van het nieuwere model was een 2002 geloof ik.
Nou is dus mijn vraag in hoeverre passen mensen met een lengte van 1.95 meter comfortabel achter het stuur van een 240 of 740 en als ik geluk heb een 850.
Met lessen heb ik ervaring opgedaan met de binnenruimte van een Seat Ibiza, dit werd dus de airco enzo op de middenconsole bedienen met m'n knie :S hier heb ik dus ook maar 1 les in gereden.
Vervolgens heb ik gelest in een Mercedes c2x0, wat een poesje auto was dat (sorry voor de mercedes fans onder ons :twisted:

Nu les ik in een Ford Focus, nieuwe model. Lang geen gekke auto vond em beter zitten en veel en veel prettiger rijden dan de merc of seat.
Maar ik wil dus voor Volvo gaan, al jaren fan van, vind de mooie hoekige lijnen kracht uitstralen op een ongeevanaarde manier het comfort schijnt superieur te zijn en tsja dan heb je natuurlijk nog de Volvo kwaliteit.
Maar wie heeft ervaringen op dit gebied, positief of negatief....
pluspunten zijn natuurlijk ook dat bijna iedere volvo over een hoogte verstelbare bestuurders stoel beschikt. Hoe zit dat bijvoorbeeld met de stuurkolom, is deze "uit te trekken"...
Alvast hartelijk dank voor de hulp van een wannabe volvo rijder (hoop van een dag of wat na 2 augustus.)
Groeten Fat Rat