Dus het wisselen kan ik niet zo zelf doen.
Interessant. Hield bij jou het stotteren dan ook op na enkele minuten?SupervsDuc schreef:Is jou carterventilatie al eens gereinigd Rob, ik had het zelfde probleem als bij jou T6............................
Bobines en bogies vernieuwd, nieuwe LMM, nog niet weg, ETM (was ooit al vernieuwd). Nu bleek mijn carterventilatie vol te zitten en moest de overtollige druk en olie ergens anders naar toe.
Via mijn intercooler naar het gasklephuis (ETM) met de noodige vervuiling van dien en dus slechte werking ETM.
Ik had er met een koude motor erg last van, na enige tijd leek het dan weg. Op cruise control leek het dan weer in lichte mate aanwezig, beetje als gas los en er weer bij maar dan heel subtiel en meestal zo rond de 100km/u.Marc O. schreef:Interessant. Hield bij jou het stotteren dan ook op na enkele minuten?SupervsDuc schreef:Is jou carterventilatie al eens gereinigd Rob, ik had het zelfde probleem als bij jou T6............................
Bobines en bogies vernieuwd, nieuwe LMM, nog niet weg, ETM (was ooit al vernieuwd). Nu bleek mijn carterventilatie vol te zitten en moest de overtollige druk en olie ergens anders naar toe.
Via mijn intercooler naar het gasklephuis (ETM) met de noodige vervuiling van dien en dus slechte werking ETM.
Marc O. schreef:OK, klinkt bemoedigend. Het nare is dat de carterventilatie zou worden gereinigd bij de inbouw van mijn LPi installatie, maar uiteindelijk heeft men toch verzuimd om dat te doen. Ik geloof dat dit bij een S80 T6 niet bepaald een eenvoudig karwei is.